Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.11.2023 w Odpowiedzi
-
Dlatego na serwerze jest coś takiego jak RTV i jeżeli większość danej mapy nie chce grać to następuje jej zmiana. Ja też nie lubię Westwooda, którego Ty lubisz i co w związku z tym? Gracze chcą go grać to albo gram albo wychodzę z serwera, proste. Nie jesteśmy tu sami, mamy całkiem dużą społeczność stałych graczy. Dokładnie to samo miałem na myśli, źle ubrałem to w słowa w wypowiedzi powyżej co już poprawiłem3 punkty
-
Propozycja(e)
INM oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację N[e]wb[i] za temat
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Zbliżamy się wielkimi krokami do pięknego okresu, jakim jest zima, co za tym idzie na naszym 4funku powinny nastąpić delikatne zmiany, zanim jednak do tego przejdę chciałbym poruszyć te, które miały miejsce niedawno, mianowicie: - zmiany w rozgrzewce są jak najbardziej na + - dodanie wyboru deagle'a wraz z granatami jest trochę na siłę, ale niech będzie - zwiększenie grawitacji w kosie nr 4 jest strzałem w kolano i ubolewam nad tym, że nie było żadnego zapytania w kierunku graczy, bądź ankiety takiej jaka miała miejsce w przypadku AUTOLAMY, gdyż weźmy taką mapę jak de_kabul32, terroryści mają przekichane teraz, bo nie mogą wskoczyć na wyższy poziom mapy, a wszędzie indziej CT jest szybsze, następna mapa de_westwood, tutaj w drugą stronę, ct nie może wskoczyć na general od razu, bądź przy rashowaniu środkiem na dach salonu. Zapewne więcej jest takich przypadków, dlatego apeluję o ponowne rozpatrzenie tej zmiany, gdyż jest ona na OGROMNY MINUS. Dobrze, teraz roundsound'y: - jak wyżej napisałem, nadchodzi zima, a już niedługo święta, dlatego muzyka typu świąteczna bardzo mile widziana, nie wiem kto się zajmuje tym, ale chyba jest w trakcie snu zimowego, bo od dobrych 2 miesięcy ta sama muzyka gra na serwerze to raz, a dwa to nie powala swoim odbiorem. Składanek na święta różnego typu na youtube nie brakuje, wybrać kilka piosenek i wgrać, aby serwer się ożywił. Następna rzecz- mapy: 1. Odstęp między mapami obecnie wynosi 5, proponuję zwiększenie do 7, gdyż gra na serwerze jest monotoniczna, zwiększyłoby to dynamikę gry na serwerze, pula map byłaby bardziej wykorzystywana. Pamiętam czasy jak w trakcie dnia przewijało się po 30map dziennie, dziś jest to może z 15? Równie dobrze można zapętlić 10 map, vote nie byłoby potrzebne i same zmieniałyby się po sobie. 2. Usunięcie map niegranych, takich na których ludzie wychodzą, bądź jedna ze stron ma znaczącą przewagę, takimi mapami są: a) cs_havana - ktoś w ogóle wie, że taka mapa istnieje na serwerze?? b) de_arizona - ostatnio jak została wybrana, połowa graczy zeskakiwała w przepaść w celu zabicia się i wymuszenia u reszty rtv. c) de_rats1337 - mapa gdzie ct ma ogromną przewagę przez to, że respawny są na lodówce, co za tym idzie szybko mogą zrashować. Nie wiem co musiałoby się stać, aby wyrównać tutaj szanse, proponuję zatem usunąć tą wersję ratsa i wgrać inną (propozycje map dam niżej) d) de_rechport - podobnie jak wyżej, tt ma problem wyjść z respa, mapa jest niegrywalna, zatem albo zmienić respawn CT o ile komuś się to będzie chciało zrobić, aby nie mieli tak blisko do respa TT, albo mapę usunąć. 3. Dodanie nowych map w celu, zamienienie na wersje zimowe/świąteczne w celu wprowadzenia klimatu na serwer: a) de_dust2 zamiana na https://gamebanana.com/mods/83799 b) de_nuke zamiana na https://gamebanana.com/mods/85546 lub https://gamebanana.com/mods/82915 c) de_inferno zamiana na https://gamebanana.com/mods/84229 d) fy_snow https://gamebanana.com/mods/86704 - dodanie mapy mniejszej, kiedy to osób na serwerze będzie mniej e) de_c4 https://gamebanana.com/mods/83336 - to samo co wyżej, różnica jest taka, że tą mapę da się grać na 30 osób, jest bardzo uniwersalna, dawniej była grana często, aż dziwne, że zdecydowano się ją usunąć f) de_polo https://gamebanana.com/mods/84724 - mapa, która nie jest przesadnie duża, nie jest skomplikowana i także już była na serwerze g) cs_italy2 https://gamebanana.com/mods/92084 - przywrócenie mapy do puli map oraz zablokowanie dachów, aby gracze nie wchodzili na txt h) de_austria https://gamebanana.com/mods/83117 - mapa zimowa, przyjemna i była już na serwerze i) de_office_rats https://gamebanana.com/mods/84630 - zamiast ratsa którego mamy, bądź jako osobna mapa j) de_NewYork https://gamebanana.com/mods/84549 - przywrócenie mapy do łask k) awp_winterdust https://gamebanana.com/mods/87712 - dodanie mapy typu awp_, dodanie mapy mniejszej do puli map l) de_dust zamiana na https://gamebanana.com/mods/85468 m) de_christmas https://gamebanana.com/mods/346635 n) cs_coldera https://gamebanana.com/mods/91847 o) de_piranesiluz - zamiana mapy na starą wersje de_piranesi. Powód? Dawniej piranesi było grane bardzo często, aktualna wersja tej mapy jest przekombinowana Mogłoby być tego więcej, ale i tak wiem, że większość nie zostanie wprowadzona na serwer. Chcę tylko zaznaczyć, że gram tu od 2016roku, więc swoje widziałem i chcę jak najlepiej dla serwer, którego, podobnie jak Wy, jestem częścią i w każdej możliwej chwili czerpać radość z gry. Pozdrawiam2 punkty -
Propozycja(e)
Scream. oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację Am3ba To Ja za temat
1.roundsound'y - dla mnie bez znaczenia bo nie korzystam mam wyciszone 2. a) i b) zgadza się do śmieci c) wyjście z respa tt jest lepsza niż wyjście z respa ct więc nie widzę w czym problem jak team ogarnia to jest spoko mapa d) mało ludzi wybiera a tak na prawdę dobra mapa grając z dwóch stron(kiedyś częściej grana) 3. Dobra propozycja tylko by nie było przesady i z możliwością wyłączenia "opadów śniegu" bo wiem ze na tych mapa takowe bywają P.s. A co z tymi mapami typu Awp miały być dodane i jakoś ich nie widać.2 punkty -
Propozycja(e)
INM oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację Arki za temat
W końcu ktoś ten temat poruszył. Przerwa między mapami powinna być zwiększona do 10 ale również uważam że to nie przejdzie i prosimy o zwiększenie do 7. Co do usunięcia map, powinniśmy wywalić havanę, arizonę, nth_lets_take_mothers_tank, a zastapić je innymi, z moich propozycji dorzucam np. de_aztec3 https://gamebanana.com/mods/83138 Rats budzi kontrowersje od zawsze, ale trzeba przyznać że 6 na 10 przypadków wybranie tej mapy kończy się szybkim rtv bądź opuszczeniem serwera przez kilku graczy, a chyba nie o to chodzi. Osobiście czekam na akcenty świąteczne na serwerze. @ I NEED MONEY$$$ jednym z roundsoundów ogarnij mmmm puuuu :):):)2 punkty -
Głosowanie na serwer 4Fun!
pico bello oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację Scream. za temat
29392 punkty -
Głosowanie na serwer 4Fun!
pico bello oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację Krypton za temat
29382 punkty -
Głosowanie na serwer 4Fun!
BerT oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację pico bello za temat
2936 https://cssetti.pl/serwer/145.239.239.244:270152 punkty -
2 punkty
-
Rats zostaje. No gracie 5 map wkolo wiec nie rozumiem lamentu jak raz dziennie poleci inna mapa anizeli wymieniana 5 Max tez przeszkadza bo cos tam A mnie osobiscie przeszkadza west Eldo Aztec dust dust2 To tez bedziemy usuwac ? Zawsze pozostaje opcja wyjscia ja nie widze problemu Czesto korzystam z tej ocpji i Zdecydowanie duzo malych map grywam w roznych godzinach i poza wieczornymi sever jest pustawy1 punkt
-
1 punkt
-
Świąteczny wystrój map zostanie wkrótce dodany. Roundsoundy z tego co wiem ma zrobić niedługo @ I NEED MONEY$$$ więc tu świeżość również nadejdzie. Co do usunięcia map jestem ZA oprócz de_rats_1337 z racji na to, że mapa cieszy się dużą popularnością wśród graczy i jest lubiana. Oczywiście przydało by się dodać kilka jakiś nowych map bo myślę, że 40% jest grana raz w tygodniu/miesiącu. Zwiększenie odstępu z 5 do 7 map to raczej kwestia do dogadania w większym gronie żeby zobaczyć jak zareagują na to inni gracze. Co do grawitacja kosy to fakt, szkoda że nie było żadnej ankiety w tym temacie. Jedyny plus tego, że teraz w wiele miejsc już się nie wejdzie jest taki że niektórzy wchodzili w dane miejsca żeby stać tam potem całą rundę. Dla graczy, którzy wykorzystywali to w celu lepszego/szybszego rush'u czy ucieczki jest to teraz dosyć uciążliwe. Większość map teraz stała się pod dyktando albo TT albo CT. Ciężko o wyrównaną rozgrywkę na niektórych mapach.1 punkt
-
Jeśli chodzi o grawitację - jestem za powrotem bo jak najbardziej to dużo pomaga i dodaje barw temu serwerowi (to coś co go odróżnia(ło) od innych). Rozmawialiśmy z kilkoma osobami na serwerze o tym, że już lepiej byłoby gdyby została zmniejszona prędkość przy strefowaniu bo to bywa denerwujące... Jeśli chodzi o roundsoundy - mam je wyciszone więc się nie wypowiadam. mapy: havana mi nie przeszkadza arizona - do pieca... rats - za dużo bugów (przycinająca się lodówka, brak respów do kupowania broni, winda) - jak dla mnie - do pieca Nie lubię tych małych map bo to typowe mapy aimowe i niewiele się na nich dzieje (mnie osobiście nudzą)... wystarczy, że jest ten max ;P Mapy w wersji zimowej dodają klimatu i sprawiają, że chętniej się wraca na serwer - jestem za Piranesi - podpisuję się obiema rencoma (xD) faktycznie ta mapa jest grywalna zwłaszcza przy większej ilości graczy, ale w starszej wersji...1 punkt
-
1. jestem za, grając dosłownie parę map w kółko z czasem chce się rzygać, żadnych nowości, non stop grane to samo ;v 2. również za, rats dla mnie jest totalnie do wy**bania, bo albo mnóstwo osób chce grać tą mapę, albo nikt i wychodzą xD, arizona to już całkiem dramat, nikt nigdy tego nie chce grać i skacze w przepaśćXD. 3. ofc że tak co do zimowych mapek, śniegu w pl coraz więcej także pasuje już je wprowadzać, dodają klimatu ;]].1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jest to lista komend z konsoli, z których korzystałem przez lata, aby poprawić moje doświadczenie gry w Counter-Strike 1.6. Jeśli istnieje komenda, które powinna być w tym poradniku - napisz w komentarzu. Konsola Counter Strike 1.6 1. Wstęp Konsolę można aktywować w dowolnym momencie, naciskając klawisz tyldy. (~) Konsola wyświetla wiele przydatnych danych, takich jak wiadomości gry, komunikaty o błędach, ostatni czat ... itd. 2. Komendy dotyczące wydajności Te komendy zmieniają wydajność gry. fps_override (0-1) = Umożliwia zastąpienie domyślnych fps własnymi. fps_max (0-999) = Ustawia maksymalną liczbę klatek na sekundę. fastsprites (0-2) = Ustawia złożoność sprite'ów dymu. 0 wygląda najlepiej. max_shells (0-999) = Ustawia maksymalną liczbę łusek nabojów. max_smokepuffs (0-999) = Ustawia maksymalną liczbę dozwolonych smoke'ów w tym samym czasie. rate (0-20000) = Ustawia ilość danych otrzymywanych z serwera. cl_cmdrate (0-105) = Liczba danych, które wysyłasz na serwer. cl_cmdbackup (0-10) = Liczba danych buforowanych dla serwera. cl_updaterate (0-102) = Ile otrzymasz danych aktualizacji serwera. bgmvolume (0-1) = Włącza lub wyłącza dźwięk CD. 1 jest włączone, a 0 jest wyłączone. brightness (1-3) = Ustawia jasność w grze. 1 jest najciemniejsza, a 3 najjaśniejsza. gamma (1-3) = Ustawia korekcję gamma. Ostrzeżenie: może wymagać ponownego uruchomienia. cl_weather (0-3) = Ustawia jakość pogody. 0 jest wyłączone, 3 to najwyższa jakość. gl_cull (0-1) = Przełącza rendering tylko widocznych obiektów. 1 jest włączone, gdy 0 jest wyłączone. gl_spriteblend (0-1) = włącza mieszanie sprite. 1 jest włączone, 0 jest wyłączone. gl_smoothmodels (0-1) = Włącza wygładzanie modelu. 1 jest włączone, 0 jest wyłączone. gl_ansio (0-16) = Ustawia wartość filtrowania anizotropowego. gl_vsync (0-1) = Włącza synchronizację pionową. 0 jest wyłączone, 1 jest włączone. hisound (0-1) = Przełącza wysoką jakość dźwięku. 0 to niska jakość, a 1 to wysoka jakość. r_drawviewmodel (0-1) = Przełącza wyświetlanie modelu broni. 0 jest wyłączone, 1 jest włączone. r_dynamic (0-1) = Włącza dynamiczne oświetlenie. 0 jest wyłączone, 1 jest włączone. snd_noextraupdate (0-1) = Wyłącza dodatkowe aktualizacje dźwięku. 0 jest wyłączone, 1 jest włączone. viewsize (value) = Zmienia piksele. quit = Wyjście z gry natychmiast. 3. Rozgrywka i kontrola Te polecenia zmieniają elementy sterujące i elementy osobiste gry. cl_dynamiccrosshair (0-1) = Ustawia ruch celownika podczas ruchu. 0 jest wyłączone, 1 jest włączone. cl_allowdownload (0-1) = 1 pozwala pobrać niestandardową zawartość serwera, 0 nie pobierasz. cl_dlmax (wartość) = Jak szybko pobierzesz w grze. cl_crosshair_color (wartość, wartość, wartość) = Umożliwia zmianę koloru celownika. cl_lefthand, righthand (0-1) Zmienia rękę w której trzymasz broń. 1 jest włączone, 0 jest wyłączone. cl_nosmooth "1" cl_vsmoothing "0" cl_smoothtime "0" = Sprawia, że gracze wyglądają na zacinających się, ale pokazują rzeczywiste pozycje zamiast szacowanych. cl_radartype (0-1) = Zmienia radar z przezroczystego na stały. 0 jest przezroczyste, 1 jest stałe. cl_himodels (0-1) = Przełącza modele Condition Zero. 0 jest wyłączone, 1 jest włączone. cl_minmodels (0-1) = 0 jest domyślne, a 1 sprawia, że każdy team używa tylko jednego modelu postaci. Idealne dla początkujących graczy. say (wiadomość) = możesz wpisać wiadomość do wszystkich przez konsolę, a także ją skopiować i ponownie wkleić/wysłać. say_team (wiadomość) = Umożliwia wysłanie wiadomości tylko dla zespołu za pośrednictwem konsoli, a także możesz skopiować i wkleić wiadomość. hud_fastswitch (0-1) = Przełącza szybką zmianę broni. 1 jest włączone, 0 jest wyłączone. hud_deathnotice_time (wiadomość) = Ustawia, jak długo wiadomości śmierci pozostają na ekranie. hud_saytext_time (wiadomość) = Ustawia, jak długo wiadomości czatu pozostają na ekranie. Spamerzy uważajcie! hud_drawhistory_time (wiadomość) = Jak długo elementy hud pozostaną na ekranie. hud_centerid (0-1) Wyśrodkowuje ID graczy w Hudzie. 1 jest włączone, 0 jest wyłączone. m_filter (0-1) Włącza filtrowanie myszy. 1 jest włączone, 0 jest wyłączone. m_rawinput (0-1) = Przełącza surowy odczyt myszy. m_customaccel "0" m_customaccel_exponent "0" m_customaccel_max "0" m_customaccel_scale "0" = Wyłącza przyspieszenie myszy. motd = Wyświetla komunikat serwera dnia. 4. Zabawne polecenia Te polecenia wymagają, abyś był administratorem serwera i miał komendę sv_cheats 1 wprowadzoną w konsoli. god = Sprawia, że gracz staje się niezwyciężony. impulse 101 = Daje wszelką broń i amunicję. impuls 102 = Rozpryski kości i tkanki. impuls 202 = Umożliwia rozpylanie krwi. kill = Samobójstwo gracza. thirdperson = Ustawia tryb zza pleców (perspektywa trzeciej osoby). firstperson = Ustawia widok w perspektywie pierwszej osoby. cl_forwardspeed, cl_backspeed, cl_sidespeed (wartość) = Zwiększ lub zmniejsz prędkość gracza. give weapon_ (nazwa broni) = Daje broń gracza. skin- (nazwa skina) = Zmienia skin gracza. sv_clienttrace 999999999 = Włącza ekstremalny automatyczny aimbot! mp_footsteps (0-1) = Włącza/wyłącza głos kroków. 0 jest wyłączone, 1 jest włączone. sv_gravity (wartość) = Zmienia grawitację. Spróbuj wprowadzić wartości ujemne. 5. Zmień kolor czatu Te polecenia zmieniają kolor czatu, nie musisz mieć komendy sv_cheats 1 wprowadzonej w konsoli. con_color "153 50 204" - Magenta (fioletowy) con_color "240 240 240" - szary con_color "255 155 50" - oryginalny con_color "255 255 0" - żółty con_color "0 0 255" - niebieski con_color "372 18 72" - czerwony con_color "128 128 0 " - złoty con_color" 255 255 255 " - biały con_color" 255 0 255 " - fioletowy con_color" 0 255 255 " - jasnoniebieski con_color" 128 0 0 " - ciemnoczerwony con_color" 0 64 0 " - zielony 6. Tryb trzeciej osoby Wprowadź te polecenia przed rozpoczęciem nowej gry. sv_cheats 1 cam_command 1 cam_idealyaw 01 punkt
-
Zostałeś zbanowany! Jeśli się z tym nie zgadzasz, zgłoś ten post, a administracja rozpatrzy go ponownie.0 punktów
-
Nick:Feno0 Serwer: [4FUN] CS-LUZownia.pl [MISJE / WLASNY PREFIX / RANGI / FREEVIP 22-8/ ASYSTY] (de_westwood) Steam ID / SID: STEAM_0:0:191339029 Link do bana: https://ab.cs-luzownia.pl/ban_list.php Screenshoty: https://www.mediafire.com/file/mr2wb9urvodzs3p/ssy.rar/file Proszę bardzo poczuty adminku :*0 punktów
-
SSy przy ustawieniach skalowania wychodzą u mnie prawidłowo. Jak powiedziałem, Kod CRC32 wszystkich plików ten sam co świadczy o modyfikowaniu przez programy trzecie stąd ban. Tak czy inaczej decyzję podtrzymuję. @ NWN_LUZ @ iku. ツ temat zamykam a decyzję ostateczną pozostawiam Wam.0 punktów
-
Kod CRC każdego SSa jest identyczny i to jest podstawą do bana. Sprawdzimy przy tych ustawieniach ban. Przy okazji wgraj demko zapisane u ciebie przez serwer, nazwa pliku "dem-4fun_luz.dem".0 punktów