Skocz do zawartości

Adas esperal

Admin - [CS 1.6]

Aktualizacje statusu napisane przez Adas esperal

  1. wysłalem ci na pv liste tych stron animal porno co chcialeś. 

    1. Ligaliero

      Ligaliero

      Toć mówiłem, ze na zootube te twoje filmiki były 

  2. cześć misiak!

    1. Caff

      Caff

      @Adas esperal hejka bomleku :D :* Murazyku

  3. @Ligaliero to siusiak

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. Ligaliero

      Ligaliero

      Wyjdź  na plus na goldach to pogadamy :P

    3. Caff
    4. Ligaliero

      Ligaliero

      Ja wiem, ale dobrze mi płaci za boostowanie mu rangi :P

  4. Siema misiaki <3

    1. Ligaliero

      Ligaliero

      Co znów boosta szukasz 😂

    2. M4CI3K
  5. kiedy gramy w l4d2 :evil:

    1. Adas esperal
    2. SNICKERS

      SNICKERS

      A to się ogarnie :D Pisz PW :D 

  6. :zboczeniec:

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Nasstero

      Nasstero

      Adaś esperal kto to wgl jest

    3. Adas esperal
    4. Cre[A]tOr

      Cre[A]tOr

      @Nasstero Adaś jest królem królów i Panem panów. 

       

  7. dzisiaj mam 30 urodziny :<

    1. KuNDel

      KuNDel

      Spóźnione <3 Wszystkiego najlepszego wafelku <3 

    2. Cre[A]tOr

      Cre[A]tOr

      Kocham Cię Adaś, sto lat, powodzenia w poszukiwaniu konkubiny 

    3. Adas esperal

      Adas esperal

      maa fajna teraz kobitke tylko starsza :x

  8. Zyjecie cos <3?

    1. Cre[A]tOr

      Cre[A]tOr

      Cześć Mała, walczę z ostrym cieniem mgły, nie mam czasu na głupoty

    2. Jagoda
    3. pachtek

      pachtek

       Cre[A]tOr  przeciez ty zawsze masz czas na głupoty

       

  9. MILEGO DNIA! POZDRAWIAM WASZ ADAŚ

  10. DZISIAJ KONCZE 29 LAT :<

    1. Ligaliero

      Ligaliero

      E to ty juz stary dziad

      😂😂😂

  11. Fajnie, ze serwer 4Fun rozwija się od strony technicznej. Troche mam mniejszą aktywność i kazda pozytywna zmiana cieszy. Pozdrawiam miłego dnia ! :)

     

  12. ░█▀▀█ █▀▀▄ 
    ▒█▄▄█ █░░█ 
    ▒█░▒█ ▀▀▀░ 
    █▀▀█ █▀▀ 
    █▄▄█ ▀▀█ 
    ▀░░▀ ▀▀▀ 

    █▀▀ █▀▀ 
    █▀▀ ▀▀█ 
    ▀▀▀ ▀▀▀ 

    █▀▀█ █▀▀ 
    █░░█ █▀▀ 
    █▀▀▀ ▀▀▀ 

    █▀▀█ █▀▀█ █░░ 
    █▄▄▀ █▄▄█ █░░ 
    ▀░▀▀ ▀░░▀ ▀▀▀ 

  13. I co? znowu drugi raz w 5 klasie ?:D

  14. Bardzo lubię grac na cs-luzownia.pl
    A najbardziej na serwerze 4funONLYwestwood, Czasem tez na dd2





























    ░░░░██░░░░░░███░░
    ░░░░░████░███░░░░
    ░░░░░░░████░░░░░░
    ░░░░░███░░███░░░░
    ░░░███░░░░░░██░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░░░░
    █████████████████
    ██░░░░░░░░░░░░░░█
    ░██░░░░░░░░░░░███
    ░░██░░░░░░░░███░░
    ░░░████░░████░░░░
    ░░░░░░████░░░░░░░
     

  15. ▒█▀▀▀ █▀▀ █▀▀█ 
    ▒█▀▀▀ ▀▀█ █░░█ 
    ▒█▄▄▄ ▀▀▀ █▀▀▀ 

    █▀▀ █▀▀█ █▀▀█ █░░ 
    █▀▀ █▄▄▀ █▄▄█ █░░ 
    ▀▀▀ ▀░▀▀ ▀░░▀ ▀▀▀ 

    1. JOKER XD

      JOKER XD

      Nudzi Ci się CYPISEK ? xD

    2. Adas esperal

      Adas esperal

      ╔══╗░░╔╗░░░░
      ╚╗╔╬═╗║╠╗░░░
      ░║║║╬╚╣═╣░░░
      ░╚╝╚══╩╩╝░░░
      ╔╗░░░░░░░░░░
      ║╠╦═╗╔╦╦═╦╗░
      ║═╣╬╚╣╔╣╬║╚╗
      ╚╩╩══╩╝╚═╩═╝
      ╔╗░░╔╗╔╗░░░░
      ║╚╦═╣╚╣╠╦╦╗░
      ║╬║╬║╔╣═╣║║░
      ╚═╩═╩═╩╩╩═╝░ 

      xD

    3. JOKER XD

      JOKER XD

      Jaki bajeczny :D 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.