no wrocilem
owszem, tickrate w 1.6. polega on na niczym innym jak ile razy serwer odswieza sie na sekunde. w 1.6 mozliwe jest odswiezanie na poziomie 33/sekunda 66/s 101/s,
1000 fps serwera = czas reakcji serwera 1 milisekunda, 100 fps serwera = czas reakcji serwera juz 10 ms. dodaj do tego ping i masz prawdziwy czas oczekiwania na pakiety ktore wysylasz i ktore otrzymujesz.
rate 100k, dlaczego tyle? bo jest mozliwe po pewnym update silnika w 2013, nic innego jak wiekszy pakiet wiec i bardziej dokladne info dostaje gra od serwera. zakladajac oczywiscie ze maszyna na ktorej stoi serwer da rade uciagnac takie ustawienia a powinna, mamy w koncu 2k18.
updaterate i cmdrate - odpowiednio info dla serwera ile chcemy pakietow od niego i ile bedziemy wysylac na sekunde. 66 updaterate i cmdrate = wysylanie i odbieranie 66 pakietow od serwera, zakladajac ze tickrate wynosi 66, wtedy bedziemy rzeczywiscie tyle wysylac i odbierac co i spowoduje spadek pingu, w moim przypadku nawet na poziom 3-5 pingu. mysle ze ogarniecie dlaczego ping spada przy update/cmdrate wynoszacym dokladna ilosc odswiezen na sekunde serwera.
no to tyle.