Skocz do zawartości

Angronius of Nuceria

 Użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Dotacje

    0.00 PLN 
  • Wpisów na czacie

    0

O Angronius of Nuceria

  • Urodziny 14.04.1995

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna ♂
  • Lokalizacja
    czyste
  • Ulubiony Serwer
    [CS 1.6] 4FUN

Kontakt

Ostatnie wizyty

181 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Angronius of Nuceria

  1. Czemu demo nie jest od początku rundy? Skanowanie skrzynki oczywista oczywistość? przecież ewidentnie model było widać jak tam przebiega w 19:14. Ponadto jest damage indicator - te liczby które informują ile się zadało obrażeń danym strzałem. Z takim pluginem skanowanie staje się banalne bo wystarczy, że się typa raz trafi wtedy się pokaże na ekranie liczba 9 albo 10/11 zależnie od tego gdzie go trafiłem i można go gnębić bo się dokładnie wtedy wie gdzie był. Myślisz że po co tyle razy anarchię skanowałem. Rodziałka 1280x1024 btw.
  2. Ja grałem kiedyś trochę na tym serwerze z tym panem ale to nie ja (chodzi Ci o Dark z Rises?) No admin rozpisz te demko, bo chciałbym sobie jeszcze pograć póki niedziela.
  3. Ale co mnie obchodzi, że sobie je podlinkowałeś, rozpisuj i mów gdzie ty to wh widzisz.
  4. smutne trochę kiedy prawdziwych odpałów banuje algorytm a nie sam admin
  5. tak btw to niezle ustawienia na 4fun tera wymuszacie ale to mniejsza z tym.
  6. no wrocilem owszem, tickrate w 1.6. polega on na niczym innym jak ile razy serwer odswieza sie na sekunde. w 1.6 mozliwe jest odswiezanie na poziomie 33/sekunda 66/s 101/s, 1000 fps serwera = czas reakcji serwera 1 milisekunda, 100 fps serwera = czas reakcji serwera juz 10 ms. dodaj do tego ping i masz prawdziwy czas oczekiwania na pakiety ktore wysylasz i ktore otrzymujesz. rate 100k, dlaczego tyle? bo jest mozliwe po pewnym update silnika w 2013, nic innego jak wiekszy pakiet wiec i bardziej dokladne info dostaje gra od serwera. zakladajac oczywiscie ze maszyna na ktorej stoi serwer da rade uciagnac takie ustawienia a powinna, mamy w koncu 2k18. updaterate i cmdrate - odpowiednio info dla serwera ile chcemy pakietow od niego i ile bedziemy wysylac na sekunde. 66 updaterate i cmdrate = wysylanie i odbieranie 66 pakietow od serwera, zakladajac ze tickrate wynosi 66, wtedy bedziemy rzeczywiscie tyle wysylac i odbierac co i spowoduje spadek pingu, w moim przypadku nawet na poziom 3-5 pingu. mysle ze ogarniecie dlaczego ping spada przy update/cmdrate wynoszacym dokladna ilosc odswiezen na sekunde serwera. no to tyle.
  7. Tyle pluginów i nowych modeli a serwer leci na 33 tickrate, co powoduje że gra nie jest płynna a i często pociski potrafią znikać w wrogim modelu. Uwzględnijmy fakt, że ludzie przeważnie mają słabe łącza i spory ping na tym serwerze i wychodzi kompletna loteria. Wymuszenie interpolacji na 0.01, rate 25k do 100k i tickrate na 66 albo 101, wymuszenie updaterate i cmdrate 66/101 (w zależności od tickrate) fps serwera 1000 i płynność by skoczyła drastycznie w górę.
  8. Hm, teraz spojrzalem w folder i sa SS i co lepsze one dzialaja (IfranView uzywam jakby co) link do paczki: https://www56.zippyshare.com/v/B1uuzETU/file.html
  9. Ciekawi mnie poziom kompetencji pana admina, ktory chyba screenshotow nie umie zrobic. Moze zamiast tego demko rozpiszesz? Albo po prostu przyznaj ze gre psulem bo jak tak mozna 70 fragow (z paroma asystami) machnac w pare minut.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.