Skocz do zawartości

[4FUN #2] Regulamin admina! OBOWIĄZKOWY!!


PapaSmerf

Rekomendowane odpowiedzi

[B][FONT=Arial Black][SIZE=6][COLOR="#00FF00"][CENTER]Regulamin Admina 4FUN[/CENTER][/COLOR][/SIZE][/FONT][/B]
[CENTER][COLOR="#00FF00"]____________________________________________[/COLOR][/CENTER]

[B][U][COLOR="#FF0000"]Prawa i Obowiązki Admina[/COLOR][/U][/B]

1. Admina jak każdego użytkownika obowiązuje regulamin danego serwera oraz regulamin forum.

2. Admin ma być miły, pomocny użytkownikom a przede wszystkim [U]pilnować porządku na serwerze.[/U] Musi On zachowywać się kulturalnie i być przykładem dla innych graczy.

3. Admina obowiązuje zakaz wykorzystywania przywilejów admina do celów własnych. Prywatne sprzeczki muszą być rozwiązywane poza "Murami Cs-Luzownia".

4. Zakaz używania admin-say (y@) do rozmów z innymi graczami, adminami. Używamy go tylko do upomnienia gracza, przekazania ważnych informacji.

5. Przy banowaniu w razie wątpliwości, a obecności innego admina na serwerze, należy się z nim skonsultować i wspólnie podjąć decyzję.

6. Do rozmów między adminami używamy tylko i wyłącznie admin-chat (u@), VM (jednak wszystko w granicach normy).

7. Każdy admin ma obowiązek przynajmniej raz na 24 godziny odwiedzać forum i zabierać głos w tematach osób, które zbanował, jeśli zachodzi jakaś niejasność. Dłuższą nieobecność powinien zgłosić opiekunowi swojego serwera/ napisać post w wyznaczonym dziale. W nagłych przypadkach należy poinformować pozostałych członków administracji Cs-Luzowina.

8. Nikt inny nie może korzystać z Twojego konta admina.

9. Nie banujemy bez powodu, za złe staty, czy lamienie. Każdy z nas kiedyś uczył się grać w Counter Strike (należy cechować się opanowaniem i profesjonalizmem, który jest wymagany na sieci Cs-Luzownia).

10. Zabronione jest zmienianie mapy wedle własnych upodobań lub narzekań graczy. Każda zmiana powinna być poprzedzona głosowaniem, tylko jeśli gracze proszą o zmianę ( mamy jednak rtv) lub gdy ilość graczy na nowej mapie drastycznie spadnie.

11. Admin powinien prowadzić rozmowy na odpowiednim poziomie, nie używać słów powszechnie uważanych za obelżywe i dążyć do wzajemnego szacunku pomiędzy graczami.

12. W przypadku bana bez SS-ów i złożenia przez gracza skargi, admin banujący jest zobowiązany dostarczyć demko (czy to z własnego źródła, czy to z HLTV) do 24h od czasu napisania zażalenia, wraz z rozpisanymi podejrzanymi akcjami.

13. Admin musi posiadać taki sam (ewentualnie podobny) nick na forum jak i serwerze.

14. Admini, na swoim serwerze posiadają osobę za Nich odpowiedzialną, tj. Opiekun Serwera/JH@. Gdy masz z czymś problem/ nie radzisz sobie z jakąś sytuacją napisz do swojego Opiekuna, który zobowiązany jest Ci pomóc. Jeśli takowej pomocy nie otrzymasz zgłoś to osobie o wyższej randze na forum lub w odpowiednim dziale. (Każdy traktowany jest równo!).

15. Każdy admin powinien aktywnie uczestniczyć w życiu swojego serwera jak i całej sieci. Powinien aktywnie uczestniczyć w rozwoju serwera, starać się go rozpowszechniać oraz reklamować.

[B][U][COLOR="#FFD700"]Admin powinien posiłkować się podanym taryfikatorem:[/COLOR][/U][/B]

* Czity (wh, aim, mh, sh i inne badziewie) - [COLOR="#006400"]perm[/COLOR]
* Wyzywanie, obrażanie Graczy i ludzi -€“ [COLOR="#006400"]1h - 24h (poważne ubliżanie do 1 tygodnia)[/COLOR]
* Wyzywanie, obrażanie Admina -€“ [COLOR="#006400"]1h - 1 tydzień (poważne ubliżanie = perm)[/COLOR]
* Flood granatami - [COLOR="#006400"]od 5 min do 1h[/COLOR]
* Spam na sayu (y,u,u@) -€“ [COLOR="#006400"]od 5 min do 30 min[/COLOR]
* Wykorzystywanie bugów mapy (dotyczy również tekstur) - od 30 min do 1h
* Reklama innych serwerów (również w nicku) -€“ [COLOR="#006400"]do 1 tygodnia[/COLOR]
* Wysoki ping - [COLOR="#006400"]ban od 5 min do 30 min[/COLOR]
* Nadużywanie mikrofonu -€“ [COLOR="#006400"]5 min do 30 min[/COLOR]
* Podszywanie się pod cudze nicki -€“ [COLOR="#006400"]5 min do 24h[/COLOR]
* Prowokowanie innych Graczy - [COLOR="#006400"]5 min do 24h[/COLOR]
* Wejście na aktywnym banie -[COLOR="#006400"]€“ od 24h do tygodnia (w przypadku pkt. b-k), perm (pkt.a) [/COLOR]
* Przebywanie na respie ponad określony czas - [COLOR="#006400"]5 minut a w szczególnych przypadkach do 30 min
[/COLOR]

[CENTER][COLOR="#FF0000"][B]
UWAGA![/B][/COLOR][/CENTER]

[COLOR="#FF0000"][B][CENTER]Za nieprzestrzeganie regulaminu będą wyciągane konsekwencje w postaci punktów ostrzeżeń, a po osiągnięciu ich maksymalnej liczby (3) osoba utraci swoje przywileje. O każdej innej sytuacji nie opisanej w niniejszym regulaminie decyduje i wyciąga z niej konsekwencje H@/HB.[/CENTER][/B][/COLOR]

[B][U][SIZE=3][COLOR="#FF0000"][U][CENTER]Regulamin wchodzi w życie z dniem dzisiejszym!![/CENTER][/U][/COLOR][/SIZE][/U][/B]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.