Skocz do zawartości

[ARCHIWALNY ♻] Utracony SVIP przez reset (Smutny KamileK)


IKamileKI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wczoraj o godzinie 13:33 zakupiłem svip'a na 30 dni na tym serwerze.
Po dzisiejszym resecie nie mam go na swoim koncie, dołączam dowody kupna poniżej jak i proszę o nadanie go ponownie ;)

Nick: "Smutny KamileK"
Dowody: [url]https://imgur.com/a/DBuJh[/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reset polega na tym ze wszystko zostaje usuniete wszyscy wiedzieli ze mial byc zrobiony . czekaliśmy tylko zeby konkurs zakonczyc.

Edytowane przez NWN_LUZ
Tak łatwiej domyśleć się o co chodzi ;]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamilek jak luzu wspomniał RESET to reset, poza tym sam dobrze wiedziałeś kiedy odbędzie sie restart więc nie rozumiem czemu zdecydowałeś się na zakup vipa

Edytowane przez HypeX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[url]https://simpay.pl/reklamacje[/url]

[url]https://www.1shot1kill.pl/kontakt[/url]

Tutaj możesz się zgłosić po zwrot poniesionych kosztów jako że usługa nie została zrealizowana.

Gdy w grę wchodzą pieniądze nie istnieje pojęcie "reset to reset", trzeba było wyłączyć sklep a wtedy nikt nie poniósł by straty. Wiem dokładnie jak na takie sprawy patrzy simpay.

Edytowane przez Boziak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='HypeX']Kamilek jak luzu wspomniał RESET to reset, poza tym sam dobrze wiedziałeś kiedy odbędzie sie restart więc nie rozumiem czemu zdecydowałeś się na zakup vipa[/QUOTE]

Zakupiłem tego SVIP'a, ponieważ na serwerach na których grałem i nadal gram nie było takiego czegoś, że jak jest reset to Ci usuwa nawet SVIP'a..


[quote name='Boziak.'][url]https://simpay.pl/reklamacje[/url]

[url]https://www.1shot1kill.pl/kontakt[/url]

Tutaj możesz się zgłosić po zwrot poniesionych kosztów jako że usługa nie została zrealizowana.

Gdy w grę wchodzą pieniądze nie istnieje pojęcie "reset to reset", trzeba było wyłączyć sklep a wtedy nikt nie poniósł by straty. Wiem dokładnie jak na takie sprawy patrzy simpay.[/QUOTE]


[QUOTE]Witam,

Nie odpowiadamy za straty, jakie wywołał reset serwera. Proszę napisać do właścicieli serwisu na którym dokonał Pan zakupu.
Pozdrawiam,

Jan Szafran
Product Manager[/QUOTE]


Czyli chyba mogę się pożegnać.. [url=http://cs-luzownia.pl/member.php?762-Boziak]Boziak.[/url] dzięki, że chociaż próbowałeś pomóc, oczywiście masz +rep ;)

Edytowane przez IKamileKI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FRAUD to wiadomość SMS, za którą operator sieci GSM (Plus,Orange,T-Mobile,PLAY) zażądał zwrotu środków w związku z brakiem płatności za fakturę (w przypadku osób posiadających telefon na abonament), nieprawidłowym wykorzystywaniem środków z konta (np. poprzez wykorzystywanie konta SIM w sposób niezgodny z regulaminem operatora), wyłudzenia lub brak realizacji usługi za którą zapłacił użytkownik wysyłający sms.

SimPay.pl nie ma wpływu na ilość i sposób generowania fraudów. Wszyscy partnerzy są zobowiązani przez regulamin i indywidualne umowy do zwrotu środków, na które operator nałożył zwrot - fraud.


W takim razie zgłoś się do operatora, proste :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.