Skocz do zawartości

[♻] choke 100


sv_psuja 1

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

 

Mam takie pytanie i sprawę. Wszedłem ostatnio do Was na serwer po półrocznej przerwie. Wszystko bajka oprócz choke, który skacze na każdej mapie do 100... Loss 0, ping w granicach 10, więc powinno być ok. W poprzednim poście piszecie, aby ustawić sobie indywidualnie rate, cl_updaterate itd. Problem w tym, że serwer wymusza rate i cl_updaterate po 101 i nic się nie da zrobić.... RAte zostaje ustawione na 25000. Rozgrywka przy choke 100 staje się lekko mówiąc uciążliwa. Działacie coś w tym temacie, aby to poprawić ? Mam bardzo dobre łącze internetowe, a test był robiony na zacnym kompie, więc to nie wina sprzętu/łącza. Dzwoniłem nawet do usługodawcy internetu ale żadnego problemu nie było. Proponuję zostawić opcje wyboru rate, cl_updaterate graczom, bo po prostu nie da się grać na ustawieniach wymuszonych przez serwer.

 

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi, że wyłączenie wymuszania rate'ów byłoby jeszcze gorszym rozwiązaniem, daj graczom ustawić własne raty i interpy, to nawet będziesz widział pokaz slajdów u przeciwników, jedyne co Ci mogę zaproponować i sam z tego korzystam, to jest zrobienie binda z tymi komendami na na rate, cl_updaterate i cl_cmdrate. Serwer wymusza swoje własne rate po rozpoczęciu rundy (wtedy wyskakuje notka na ekranie, że serwer ustawił rate itp.), wtedy Ty klikasz sobie bind i przez całą rundę masz swoje własne rate i tak robisz co rundę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie ma jakiegoś złotego środka ? Jeszcze pół roku temu wszystko było idealnie, więc pytanie co się pozmieniało ? Chyba, że jest tyle modów, że serwer nie wyrabia po prostu. To o czym piszesz jest jakimś rozwiązaniem (mega upierdliwym) ale jest :) i jak nie znajdę innej opcji to z niego skorzystam. O ile loss jest na poziomie 0 i to jest super to choke 100 sprawia to, że nawet celując prosto w przeciwnika nie me pewności, że się go trafi. Gram w to już parę ładnych lat (od czasów 1.5) i wiem, kiedy powinno wejść :). Ale to wszyscy gracze mają taką sytuację czy tylko garsta osób odczuwa te czołkowe dolegliwości ? :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszą, to wszyscy to odczuwają i nie wiem czy raty w przypadku 4fun'a pomogą, gdyż serwer jest przeciążony samymi pluginami dodać to tego 32/32 graczy, to maszyna po prostu nie wyrabia i stąd taki choke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co za dużo to niezdrowo :)   to wywalcie połowę rzeczy i po sprawie. Jednak jakość i płynność rozgrywki stawiam nad jakością pluginów, tym bardziej, że wpływają negatywnie na grę i Wasz serwer. Jakie są szanse na wyłączenie upierdliwych pluginów lub na nowy sprzęt u WAs ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram, zdecydowanie płynność gry > niezauważalne/nieistotne pluginy. Jak się po waszym serwerze wejdzie na inny to mam wrażenie, że wszedłem na rozgrywkę lanową, tak płynność się polepsza. Może niech wasi technicy zrobią cel dotacji na nową maszynę, konkretna kwota, nie ogólnie na rozwój serwerowni. Poszukajcie odpowiedniej konfiguracji, ustalcie koszt i działajcie. 

 

Jak się wie konkretnie na co się wpłaca pieniądze to chęci wpłacenia rosną adekwatnie do wagi celu. :)

Edytowane przez Plejer'
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plejer,

myślę, że to nie tyle co wina maszyny bo 'przydałby się jej upgrade' tylko problem z samym silnikiem HLDS. Jest przeciążony pluginami.  Tego nie przeskoczysz.

Też mi czasami choke skaczę więc jest to problem. Może już się przyzwyczaiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale choke jest taki, że wyższej wartości już się nie da otrzymać :). Bardzo lubię ten serwer, grałem na nim bardzo często. Pluginy są zajebiste, bo mamy tutaj czystą przyjemność z grania - wszystko zrobione naprawdę fajnie ale czy nie za dużo ? :)   Jest jakieś rozwiązanie czy musimy wziąć na klatę, że choke 100 i nic się nie da zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sv_psuja 1 napisał:

ale choke jest taki, że wyższej wartości już się nie da otrzymać :). Bardzo lubię ten serwer, grałem na nim bardzo często. Pluginy są zajebiste, bo mamy tutaj czystą przyjemność z grania - wszystko zrobione naprawdę fajnie ale czy nie za dużo ? :)  Jest jakieś rozwiązanie czy musimy wziąć na klatę, że choke 100 i nic się nie da zrobić ?

 

bind "[" "rate 100000"
bind "]" "cl_updaterate 60" 

 

Na razie tyle możemy co rundę. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biere jak nie ma innego wyjścia :D  

 

ale naprawdę naciskasz co rundę 2 klawisze, aby zmienić rejty ? :D to takie upierdliwe musi byc, a zarazem urocze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest możliwość by pozwolić decydować na jakim ratę możemy grać to po co męczyć się z bindami?  I czekać aż serwer zacznie sypać się bardziej bo takich tematów znając  życie będzie coraz więcej bo każdy to odczuwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sv_psuja 1 napisał:

biere jak nie ma innego wyjścia :D

 

ale naprawdę naciskasz co rundę 2 klawisze, aby zmienić rejty ? :D to takie upierdliwe musi byc, a zarazem urocze :)

 

robię to odkąd przeczytałem wasze posty o bindowaniu, czyli od dziś :D

 

21 minut temu, uczi napisał:

Skoro jest możliwość by pozwolić decydować na jakim ratę możemy grać to po co męczyć się z bindami?  I czekać aż serwer zacznie sypać się bardziej bo takich tematów znając  życie będzie coraz więcej bo każdy to odczuwa 

 

Dokładnie, każdy, kto wie o istnieniu choke i gra w CS sporo czasu od razu czuje, że serwer przymula pod tym względem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sv_psuja 1

bind "w" "+forward; rate 100000"
bind "s" "+back; cl_updaterate 60"

i podczas ruszenia na poczatku rundy ci sie bedzie wlaczać, tz powinno  ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Adas esperal napisał:

@sv_psuja 1

bind "w" "+forward; rate 100000"
bind "s" "+back; cl_updaterate 60"

i podczas ruszenia na poczatku rundy ci sie bedzie wlaczać, tz powinno  ;d

Adas, biorę to co napisałeś w takim razie, zobaczymy co z tego wyjdzie. :) Choke na 1 rzut oka nie jest widoczny, przynajmniej w moim wypadku. Gra się bardzo płynnie ale jak dochodzi do akcji i tych potrzebnych milimetrów do trafienia to wtedy jest inna bajka.... Mierzę do przeciwnika stojącego na wprost, strzelam, wiem, że powinien dostać i nic ... nie mówiąc już o strzelaniu z awp do skaczyących lub spadających.... nic wtedy nie wchodzi.  Będę na serwerze jakoś w czwartek wieczorem to pociśniemy trochę :) 

 Adas esperal,
spoko pozdrawiam wariat :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.