Skocz do zawartości

P&O | Odpowiedzi - Fantazji


SNICKERS

Rekomendowane odpowiedzi

Pytania od @D@wid0

 

[P] Skąd pomysł na nick "Fantazja"?
[O] Właściwie to nie pamiętam dokladnie jak to się zaczęło, bo na tym nicku funkcjonuję przeszło 8 lat - niemniej jednak o zmianie nigdy nie myślałam, bo podoba mi się sam w sobie, jest kobiecy... i czasami daje do myślenia
[P] Masz jakieś zwierzę?
[O] Mam psiaka - adoptowałam 5 lat temu w schronisku jako szczeniaka. Miała przetrąconą łapkę, nikt jej nie chciał - przygarnęłam więc ja i jest ze mną do dziś.
[P] Ulubiony dzień tygodnia? xD 
[O] Mnie się wszystkie dni tygodnia zacierają, ale jeśli miałabym obstawiać to jednak sobota.
[P] Co jest twoim zdaniem ważniejsze: wygląd czy inteligencja?
[O] Zdecydowanie inteligencja. Bezapelacyjnie.
[P] Masz jakieś hobby?
[O] Jestem fotografem - to zdecydowanie moja największa pasja, aczkolwiek doskonale czuję się także w analizach czysto chemicznych... kosmetyków i robię to też niejako zawodowo.
[P] Masz tatuaż?

[O] Nie mam i mieć nie zamierzam.

 

Pytania od Kaleki KEN aka Matthy aka Mati. aka @Kaneki Ken

 

[P] Czym się interesujesz?
[O] Fotografia, szeroko pojęta kosmetologia (pod względem chemicznym przede wszystkim), ale też ciekawi mnie rozwój duchowy, książki ... jest tego trochę :D
[P] Jakie masz plany na wakacje?
[O] Nie planuję wakacji - jestem zarobiona po łokcie :D
[P] Lubisz sport?
[O] Nie - byłam pierwsza do zwolnień z w-f :P 
[P] Lubisz robić zakupy?
[O] Niekoniecznie - załatwiam większość online. Męczy mnie bieganina za rzeczami, szczególnie w galeriach. Nie dla mnie.
[P] Jaki gatunek muzyki lubisz?
[O] Kieeeedyś kiedyś tylko i wyłącznie ciężka muzyka rockowa i metalowa - w tej chwili totalnie się przebranżowiłam i słucham głównie Alana Walkera - ot dopiero zmiana!
[P] Co chcesz robić w życiu?

[O] Rozwijać się, spełniać, być dobrym, pomocnym człowiekiem. Reszta przyjdzie sama - wierzę w to mocno

 

[P] Kogo nominujesz do kolejnego P&O?

[O] aach! no tak :D