Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.05.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Moim zdaniem usuniecie impulsu było by błędem ponieważ ten serwer stał by się za łatwy nawet już teraz nie jest ciężko bo wchodzisz na serwer ktoś cie expi już masz 50 lvl a gracz ryo wprowadza pewnie utrudnienie zabija każdego gracza bez wyjątku nawet z swojego klanu więc jestem za tym aby nic nie zmieniać w sprawie impulsu
    2 punkty
  2. Nelik__

    [♻] [ZAMKNIĘTY]Impuls Odnowienie

    Zablokowac bony na helmie impuls odnowienie bo idzie se taki ryo do typa i typa juz niema
    1 punkt
  3. PIETRUCH

    Kto napisze po Tobie?

    Mordki @TheNegativeOne.
    1 punkt
  4. CZOKOMOKO

    [♻] [ZAMKNIĘTY]Impuls Odnowienie

    Jak dla mnie wystarczy zmniejszyć czas trwania żeby chociaż była jakaś szansa bo przed tym zanim ryo zaczął używać impulsu nikt praktycznie nie był w stanie mnie zgodować lub kogoś innego kto był mocno rozwinięty lub wystarczy poprostu uniemożliwić używanie odnowienia na imupls
    1 punkt
  5. Są plusy i minusy odnoście impulsy na serwerze dla obu stron. Mimo ze wyżej napisałem by go usunąć to się myliłem bo wtedy by całkowicie zm nie miało szans na zabijaniu ct. Jako były opiekun serwera BB dodam coś od siebie bo temat jest bardziej poruszany wcale się nie dziwie. Za każdym razem Albertd próbował bardziej zbalansować serwer. Miał rowniez do dyspozycji opiekunów z serwera i dalej ich ma odnoście lepszego *balansu* na serwerze. Z każdej edycji serwera coraz bardziej był i jest serwer dopracowany lecz Albertd lubi dodawać rożne szalone i jak ciekawe rzeczy na serwerze. Co skutkowało na danych edycjach gorszego *balansu* mimo wszystko poprawiał by było lepiej dla serwera i dalej tak robi. Problem w tym ze tutaj nigdy nie będzie tak zwanego *balansu* na serwerze itd. Chyba ze moce jako ct będą bardziej osłabione i jak pierek furia zniknie z serwera, wtedy to zm będzie miało większą szanse na zabijanie ct. @Albertd@KoRrNiK@Wojtson@o ja pisiont groszy@KamilloS@vitros Wtedy rozgrywka będzie bardziej wyrównana lecz nigdy tak się nie stanie chyba ze Albertd zaskoczy nas. Przez tyle czasu zrobionych edycji przez Alberta dalej nie ma 100% balansu i jak wyrównanej gry na serwerze, bo ct dalej ma ogromna przewagę jak wspomniałeś wyżej. Jeśli chodzi o impulsy to fajna sprawa ze zm ma jakieś szanse przeciwko ct lecz dalej maja male/średnie szanse. Lecz taki impuls z odnowieniem do tego dochodzi klan z umiejętności *przedłużenie* i jak set pod gody + ku wtedy jest grubo. A co za tym idzie nowi gracze maja p##eje##ne i uciekają z serwera przez takie impulsy itd. Na dodatek są tez superbronie dla ct wiec zm ma trudniejsze zadanie by ich zabijać. @Ryolith. Jeśli chodzi oto to wcale się tobie nie dziwie ze zwróciłeś na to uwagę. (Celem każdego ZM powinna być przynajmniej próba zabicia CT, a nie oddawanie fragów dla znajomych z przeciwnej drużyny.) Mi się wydaje ze to po części winy są klany na serwerze. Odnoście tego ze zm mało co próbuje zabijać ct bo znajomi lub klany mogę się mylić lub mam racje. Często są u nas na serwerze takie przypadki jak *wojny* miedzy klanami a wtedy co za tym idzie oczywiście gody i gorsza rozgrywka na serwerze i jak agresja miedzy graczami/klanami. Mieliśmy taki przypadek ze Albertd coś proponował żeby usunąć całkowicie *klany* by nie było tej agresji na serwerze itd. Czasami jak są *wojny* miedzy klanami to wtedy tez nowi gracze cierpieli bo rowniez oni mieli gody od klanów. Wtedy sam bylem denerwowany ze nowi gracze dostawali gody od zwanego klanu za czasów mojego bycia opiekunem na serwerze faktycznie przesadziłem wtedy. xd
    1 punkt
  6. Problemem nie jest impuls, ale gracze i ich podejście do rozgrywki. W tym trybie chodzi o to, by wykazać się kreatywnością i tak jak napisał Wojtson; Zadaniem CT jest przetrwać, nie zabić jak najwięcej zombie, a obecnie graczom zależy jedynie na tym, by wykręcić jak największe cyferki na ekranie. Ale po co? Dlaczego? By expić jeszcze szybciej? Odpowiedź wydaje się być oczywista; "żeby być mocniejszym!", lecz w jakim celu, skoro i tak nikt Cię nie będzie zabijał a rozgrywka to jedynie symulator farmy? Przez to, że każdy współpracuje ze sobą, gra staje się mało dynamiczna i monotonna, a co za tym idzie, po prostu odpychająca. Ludzie budują jedynie bazy w których najłatwiej jest im zabijać zombie. Gdy nagle pojawia się ktoś, kto zabija CT'ków, ów osoba staje się obiektem hejtów i jest mieszany z błotem (wiem z doświadczenia). Zabijesz jakiegoś internetowego napinacza, za chwile na czacie, cytuję, "ty ku#wo j#bana masz gody, już tu nie pograsz d#bilu zaj#bany, lepiej zmieniaj serwer dzbanie" po czym rage quit z serwera. I właśnie to jest problemem każdego serwera BB. Celem każdego ZM powinna być przynajmniej próba zabicia CT, a nie oddawanie fragów dla znajomych z przeciwnej drużyny. Myślę, że mimo impulsu, CT nadal ma OGROMNĄ PRZEWAGĘ nad ZM (chociażby pierścień furii który daje masę benefitów a jest stosunkowo tani), wystarczy zbudować HS'a z dobrymi przeszkodami lub po prostu długiego darka, + rzucić granat podpalający który bardzo spowalnia zombie. W dodatku, jeden czy tam dwa impulsy nigdy nie wystarczą na całą drużynę CT, ja często dostaję pomoc od klanowiczów którzy puszczają odnowienie, bym mógł jeszcze jeden impuls włączyć. I właśnie o to chodzi, współpraca (oczywiście nie między przeciwnymi drużynami) by wyeliminować przeciwników. Nie da się mieć 30 sekund impulsu. Patrząc od dupy strony, co myśli sobie taki nowy gracz, kiedy wbija na serwer, wchodzi do kogoś do kampy i ginie w sekundę? Jeśli naprawdę tak naglę Wam zaczęło zależeć, by usunąć impuls - śmiało! Mam kolejny build do godów, znacznie efektywniejszy niż obecny z impulsami. ^^ Ludzie, włączcie myślenie, i zastanówcie się, czy naprawdę chcecie grać na zwykłym symulatorze LPM i tak co reset. Cóż, mentalności graczy choćbym chciał to nie zmienię. Cześć.
    1 punkt
  7. Wojtson

    [♻] [ZAMKNIĘTY]Impuls Odnowienie

    Mówicie usunąć impuls bo denerwuje, potem ktoś zrobi sobie coś op i znowu będzie płacz. Może od razu usuńmy moce dla tt i niech zombi nie ma szans żeby zabić ct. Wy chyba zapominacie o co chodzi w tym trybie, wy macie zbudować taką kampe abyście przeżyli i zombie miało problem z wbiciem nawet z impulsem, a że przeważnie budujecie hsa lub darka to się nie dziwcie ze giniecie szybko od impulsa. Równie dobrze są też sposoby aby uniknąć tego impulsa. Moim zdaniem nie ma mowy na usunięcie impulsu,a co można by zrobić to: 1.Zmniejszyć czas trwania impulsu 2.Zrobić tak ze impulsu nie da się w ogóle odnowić nawet jak użyjesz odnowienia
    1 punkt
  8. Co jak co ale to praktycznie jedyny bon który jest w stanie bardzo zagrozić Ct .. Wiec usuwanie go jest złym pomysłem jednakże może zmniejszyć ilość sek długości albo odnowienia albo zablokować odnowienie gdy ma sie impuls na helmie. @CZOKOMOKO Racja Odnowienie które nie odnowi impulsu brzmi spoko
    1 punkt
  9. Pornograficzny
    1 punkt
  10. Weedek

    [♻] [ODRZUCONA ✘] [SKARGA] FB??

    Kicked and banned permanently Connecting to 91.224.117.226:27015... Trying p48/auth3/revEmu... Connection accepted by 91.224.117.226:27015 STEAM validation reje tak to sie wlasnie konczy jak powie mu sie prawde w oczy ^.^ @Albertd juz spora czesc starych graczy chce odejsc przez tego twojego "Fb" cie szanuje @Albertd Ale fb jest dla mnie no nie oszukujmy sie ZEREM
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.