ZASADY OGÓLNE
Każdy zarejestrowany użytkownik forum CS-LUZownia.pl może brać udział w obstawianiu wyników.
Niedozwolone jest pisanie postów nie na temat. Niestosowanie się do podanego wzoru będzie skutkowało ostrzeżeniem przez administrację sieci – uważane będzie to za specjalne nabijanie postów.
SKLEPIK TYPERA:
Korzystanie ze sklepiku typera oznacza akceptację regulaminu w całości i zobowiązanie się do przestrzegania jego zasad.
Za trafienie wyniku lub remisu użytkownik otrzymuje "LUZcreditsy", które można wykorzystać w "Sklepiku Typera".
Sklepik typera oferuje różne nagrody, takie jak usługi forumowe oraz serwerowe.
Nagrody w sklepiku typera mogą być ograniczone ilościowo lub czasowo.
Korzystanie ze sklepiku typera jest dobrowolne i użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za swoje decyzje i aktywność w ramach typera.
TYPOWANIA:
Użytkownik może typować tylko jeden wynik w danym temacie.
Należy typować wszystkie mecze zawarte w temacie, inaczej będzie to skutkowało pominięciem przy podliczaniu typowania.
Typowanie i poprawianie typów jest możliwe tylko do ustalonego czasu.
W przypadku obstawiania piłki nożnej z dogrywką, liczy się wynik w regulaminowym czasie gry, chyba że w temacie jest napisane inaczej.
Propozycje odnośnie typowań z innych dyscyplin sportowych, należy kierować do prowadzącego.
Notoryczne łamanie regulaminu może skutkować zawieszeniem lub całkowitym zakazem brania udziału w typowaniu.
W przypadku jakichkolwiek pytań, problemów lub niejasności związanych z typerem lub sklepikiem typera, użytkownicy mogą skontaktować się z administracją forum.
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego powiadomienia użytkowników.
REGULACJE DOTYCZĄCE PUNKTACJI
Wszystkie punkty, które można zdobyć lub stracić, będą zawsze wymienione w poście dotyczącym tabeli rankingowej/punktacji.
Punkty zostaną podliczone po zakończeniu ostatniego meczu.
W przypadku błędów w podliczaniu punktów, prosimy o kontakt z @ kreglas .
Podliczanie punktów będzie odbywać się zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Mecze piłki nożnej:
Prawidłowe obstawienie zwycięzcy/remisu - +2 LUZcredits.
Dodatkowe obstawienie w postaci podania „wyniku” - +5 LUZcredits.
Wytypowanie prawidłowo wszystkich mecz w danym dniu pod kątem zwycięzca/remis - +10 LUZcredits.
Mecze CS:GO:
Trafiony prawidłowy wynik spotkania- +2 LUZcredits.
Prawidłowe obstawienie zwycięzcy - +1 LUZcredits.
Trafiony MVP spotkania - +1 LUZcredit.
OBSTAWIANIE
Mecze Piłki Nożnej:
Typowania spotkań Ligowych lub Reprezentacji będą podane w temacie, wraz z linkiem przekierowującym do danego spotkania.
Zwycięzcę obstawiamy, poprzez zmienienie czcionki wybranej drużyny na kolor „zielony”,
Remis obstawiamy poprzez zmienienie czcionki całego spotkania na kolor „żółty”.
Jeżeli chcemy obstawić dodatkowo wynik meczu, należy go umieścić pod spodem danego spotkania.
PRZYKŁAD OBSTAWIANIA MECZY:
Legia Warszawa vs. Lech Poznań
<<LINK>>
W przypadku obstawienia samego „zwycięzcy”:
[PRAWIDŁOWO] Legia Warszawa vs. Lech Poznań
[ŹLE] Legia Warszawa vs. Lech Poznań
W przypadku obstawienia samego „remisu”:
[PRAWIDŁOWO] Legia Warszawa vs. Lech Poznań
[ŹLE] Legia Warszawa vs. Lech Poznań
W przypadku obstawienia „zwycięzcy” lub „remisu” wraz z wynikiem spotkania:
[PRAWIDŁOWO] Legia Warszawa vs. Lech Poznań
0:2
[ŹLE] Legia Warszawa vs. Lech Poznań
1:0
Mecze CS:GO:
Typowania spotkań: Major, IEM czy też Ligowych będą różniły się odrobinę od typowań z „Piłki Nożnej”. W typowaniu zostanie umieszczony wzór, w którym będą zawarte podstawowe informacje o spotkaniu takie jak: dzień, czas o której odbędzie się spotkanie, formuła BO1, BO3 lub BO5 oraz odnośnik, gdy klikniemy na dany mecz we wzorze, do całego spotkania wraz z zawodnikami na stronie hltv.org
We wzorze zostaną zawarte dwa dodatkowe elementy takie jak „Wynik spotkania oraz MVP”. Wynik będzie można obstawiać zgodnie z formułą:
W przypadku spotkania BO1 typujemy wynik całego meczu np. 16:13
W przypadku spotkania BO3 typujemy wynik wygranych map np. 2:1
W przypadku spotkania BO5 typujemy wynik wygranych map np. 3:2
Jeżeli chodzi o „MVP” to obstawiamy najlepszego zawodnika całego spotkania, który uzyska największy „Rating 2.0” umieszczony w statystykach meczu – nie przez głosowanie.
PRZYKŁAD OBSTAWIANIA MECZY:
Wzór:
Spotkania w formule BO1
Vitality vs. BiG
Wynik spotkania:
MVP:
W przypadku obstawienia spotkań BO1:
Spotkania w formule BO1
Vitality vs. BiG
Wynik spotkania: 16:7
MVP: ZywOo
W przypadku obstawienia spotkań BO3:
Spotkania w formule BO3
Vitality vs. BiG
Wynik spotkania: 2:0
MVP: ZywOo
W przypadku obstawienia spotkań BO5:
Spotkania w formule BO5
Vitality vs. BiG
Wynik spotkania: 3:2
MVP: ZywOo
W kolejnych dniach pojawią się tematy związane ze sklepikiem typera oraz tabelą rankingową/punktacją.