Skocz do zawartości
Graczu, nie zwlekaj z rejestracją i wrzuć z nami na LUZ!

Pistuuu

Użytkownik

O Pistuuu

  • Dodatkowe
    Użytkownik
  • Urodziny
    30.11.2017

Informacje Osobiste

  • Płeć
    Brak informacji

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pistuuu

    Koparka Przedmiotów!

    ale czy bedzie
  2. Pistuuu

    Koparka Przedmiotów!

    Kiedy to bedzie
  3. NICK: Smoke SteamID:STEAM_0: 0: 212591917 WIEK: 18 STATUS.GT:https://www.gametracker.com/player/Smoke/91.224.117.226:27015/ DOŚWIADCZENIE:Bardzo dobre ZNAJOMOŚĆ AMX:8/10 COŚ O SOBIE: -Imie:Adria -Wiek:18.3 -Zamieszkanie ok warszawy będę miał psa i miałem 3 koty 2 papugi 1 kłulik i coś tam jeszcze -Dzienna aktywnosc:Zalezy od czasu -Tak potrafie troche odwalić jak inni ale żeby byl jakis problemy to raczej nie MIKROFON:Sprawny juz poprawiony AKCEPTACJA REGULAMINU:Owszem SKŁADKA:Tak LINK banid.pl:https://banid.pl/kto?to=0:0:212591917
  4. Pistuuu

    [ODRZUCONE ☒] Może JOO.??

    @K4PP4 Możesz ich trochę uspokoić jak pisze- koledzy wyżej dali przykład To niech już nie wypowiada się bo się robi tylko spam rozumiem to ze chce nabijac posty ale to normalnie się niech wypowie bo to co napisał to nie są przykłady tylko nabijanie postów-spam. Pozdrawiam.Smoke
  5. Pistuuu

    [ODRZUCONE ☒] Może JOO.??

    @K4PP4 Hmmm co to ma być czy to moje podanie ?? / podałem wyzywasz i grasz tydzień
  6. Pistuuu

    [ODRZUCONE ☒] Może JOO.??

    Grasz ok 1 tyg i tak samo dajesz mi na nie to niezle sie bawisz i wyzywasz
  7. NICK: Smoke SteamID:STEAM_0: 0: 212591917 WIEK: 18 STATUS.GT:https://www.gametracker.com/player/Smoke/91.224.117.226:27015/ DOŚWIADCZENIE:Bardzo dobre ZNAJOMOŚĆ AMX:8/10 COŚ O SOBIE: -Imie:Adria -Wiek:18.3 -Zamieszkanie ok warszawy -Dzienna aktywnosc:Zalezy od czasu -Trochę kłutliwy ale da sie dogadac-Zawsze pomocy nie zaczynam 1 konfliktu -Tak potrafie troche odwalić jak inni ale żeby byl jakis problemy to raczej nie MIKROFON:Sprawny juz poprawiony AKCEPTACJA REGULAMINU:Owszem SKŁADKA:Tak LINK banid.pl:https://banid.pl/kto?to=0:0:212591917 I SORY ZA JAKIE KOLWIEK BŁEDY PISZE TO NA TELEFONIE ●DZIEKUJE PS.#Pozdrawiam@Smoke/Pistuuu_Stara_Nazwa#Człowiem nie robot błedy popełnia ale stara się je naprawiać#Grunt to podstawa#Spełniam marzenia#Dorze do celu
  8. Pistuuu

    [N.D. ⊗] Skarga

    1. Twój nick w grze Smoke 2. Nick gracza/admina na którego składasz skargę Ciemny 3. Powód skargi Wiec : Pierwszeństwo do budowania w danym miejscu ma osoba, która jako pierwsza zaczęła budować w danym miejscu bazę, pozostałe osoby zobowiązane są do budowy swoich baz w odpowiedniej, bezpiecznej odległości od danej osoby. 4. Dowód rozpisany ss/demko Demko bb_case 13.39 runda 3/4 lub 2/4 postawiłem 1 klocka do budowy bazy a ciemny chamsko się wpi........ł jak naprawdę jakieś dziecko. Następnie budowałem dalej ponieważ chciałem zrobić kampe sprfa z pikselem wiec potrzebowałem surfa on powiedział że mu blokuje jak mogłem mu blokować jeśli postawiłem klocka do budowy 1 on mi go usunął wziąłem 2 i tam 2 samo postawiłem a on mnie wykokował z serwera i sostałęm bez kampy nie przeprosił tylko nadal się kłócił. PROSZĘ U UKARANIE,OSTRZEŻENIE. Pozdrawiam @Smoke#Pistuuu
p a r t n e r z y

×

Polub nas na Facebooku -

Grupa Steam CS-LUZownia.pl

TeamSpeak3 - DobreWafle.pl [POŁĄCZ »]