Skocz do zawartości

[♻] [ZAMKNIĘTY]Impuls Odnowienie


Nelik__

Rekomendowane odpowiedzi

Zablokowac bony na helmie impuls odnowienie bo idzie se taki ryo do typa i typa juz niema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta trzeba to ograniczyć jak furia z berserkiem bo to nie ma sensu żeby typ miał impuls co 14s z odnowieniem 7s. Wchodzi nowy gracz dostaje impuls co 7s na bombę nie może bić, przeładować broni i co on sobie myśli o serwerze XDD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, MeFeDrooNiK napisał:

Ta trzeba to ograniczyć jak furia z berserkiem bo to nie ma sensu żeby typ miał impuls co 14s z odnowieniem 7s. Wchodzi nowy gracz dostaje impuls co 7s na bombę nie może bić, przeładować broni i co on sobie myśli o serwerze XDD?

w sumie prawda powini ograniczyć colldown do takiego stopnia że będzie tak trudno zdobyć żeby nowi gracze mieli sens wgl grać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • LUZak

Według mnie taki bon jest nie potrzebny na serwerze zwłaszcza ze ten impuls praktycznie każdego denerwuje na serwerze. Ja proponuje usunąć tego impulsa z serwera całkowicie i po sprawie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale to praktycznie jedyny bon który jest w stanie bardzo zagrozić Ct .. Wiec usuwanie go jest złym pomysłem 

jednakże może zmniejszyć ilość sek długości albo odnowienia albo zablokować odnowienie gdy ma sie impuls na helmie.

 

@CZOKOMOKO Racja Odnowienie które nie odnowi impulsu brzmi spoko 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, KamilloS napisał:

Co jak co ale to praktycznie jedyny bon który jest w stanie bardzo zagrozić Ct .. Wiec usuwanie go jest złym pomysłem 

jednakże może zmniejszyć ilość sek długości albo odnowienia albo zablokować odnowienie gdy ma sie impuls na helmie.

 

Wtedy inny zm może ci odnowić więc trzeb by wtedy całkiem zablokować działanie odnowienia na hełmie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ef bek napisał:

Według mnie taki bon jest nie potrzebny na serwerze zwłaszcza ze ten impuls praktycznie każdego denerwuje na serwerze. Ja proponuje usunąć tego impulsa z serwera całkowicie i po sprawie. :D

I tu ci daje plusa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówicie usunąć impuls bo denerwuje, potem ktoś zrobi sobie coś op i znowu będzie płacz. Może od razu usuńmy moce dla tt i niech zombi nie ma szans żeby zabić ct. Wy chyba zapominacie o co chodzi w tym trybie, wy macie zbudować taką kampe abyście przeżyli i zombie miało problem z wbiciem nawet z impulsem, a że przeważnie budujecie hsa lub darka to się nie dziwcie ze giniecie szybko od impulsa. Równie dobrze są też sposoby aby uniknąć tego impulsa.
Moim zdaniem nie ma mowy na usunięcie impulsu,a co można by zrobić to: 
1.Zmniejszyć czas trwania impulsu
2.Zrobić tak ze impulsu nie da się w ogóle odnowić nawet jak użyjesz odnowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Wojtson napisał:

Mówicie usunąć impuls bo denerwuje, potem ktoś zrobi sobie coś op i znowu będzie płacz. Może od razu usuńmy moce dla tt i niech zombi nie ma szans żeby zabić ct. Wy chyba zapominacie o co chodzi w tym trybie, wy macie zbudować taką kampe abyście przeżyli i zombie miało problem z wbiciem nawet z impulsem, a że przeważnie budujecie hsa lub darka to się nie dziwcie ze giniecie szybko od impulsa. Równie dobrze są też sposoby aby uniknąć tego impulsa.
Moim zdaniem nie ma mowy na usunięcie impulsu,a co można by zrobić to: 
1.Zmniejszyć czas trwania impulsu
2.Zrobić tak ze impulsu nie da się w ogóle odnowić nawet jak użyjesz odnowienia

 

Spoko rozumiem ale 30 sekund impulsu to chyba za duzo :) zrobic tak zeby nie dalo sie odnowic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem nie jest impuls, ale gracze i ich podejście do rozgrywki. W tym trybie chodzi o to, by wykazać się kreatywnością i tak jak napisał Wojtson;

1 godzinę temu, Wojtson napisał:

wy macie zbudować taką kampe abyście przeżyli

Zadaniem CT jest przetrwać, nie zabić jak najwięcej zombie, a obecnie graczom zależy jedynie na tym, by wykręcić jak największe cyferki na ekranie. Ale po co? Dlaczego? By expić jeszcze szybciej? Odpowiedź wydaje się być oczywista; "żeby być mocniejszym!", lecz w jakim celu, skoro i tak nikt Cię nie będzie zabijał a rozgrywka to jedynie symulator farmy? Przez to, że każdy współpracuje ze sobą, gra staje się mało dynamiczna i monotonna, a co za tym idzie, po prostu odpychająca. Ludzie budują jedynie bazy w których najłatwiej jest im zabijać zombie. Gdy nagle pojawia się ktoś, kto zabija CT'ków, ów osoba staje się obiektem hejtów i jest mieszany z błotem (wiem z doświadczenia). Zabijesz jakiegoś internetowego napinacza, za chwile na czacie, cytuję, "ty ku#wo j#bana masz gody, już tu nie pograsz d#bilu zaj#bany, lepiej zmieniaj serwer dzbanie" po czym rage quit z serwera. I właśnie to jest problemem każdego serwera BB. Celem każdego ZM powinna być przynajmniej próba zabicia CT, a nie oddawanie fragów dla znajomych z przeciwnej drużyny. Myślę, że mimo impulsu, CT nadal ma OGROMNĄ PRZEWAGĘ nad ZM (chociażby pierścień furii który daje masę benefitów a jest stosunkowo tani), wystarczy zbudować HS'a z dobrymi przeszkodami lub po prostu długiego darka, + rzucić granat podpalający który bardzo spowalnia zombie. W dodatku, jeden czy tam dwa impulsy nigdy nie wystarczą na całą drużynę CT, ja często dostaję pomoc od klanowiczów którzy puszczają odnowienie, bym mógł jeszcze jeden impuls włączyć. I właśnie o to chodzi, współpraca (oczywiście nie między przeciwnymi drużynami) by wyeliminować przeciwników.

 

Cytat

Spoko rozumiem ale 30 sekund impulsu to chyba za duzo :) zrobic tak zeby nie dalo sie odnowic

Nie da się mieć 30 sekund impulsu.

 

Cytat

Ta trzeba to ograniczyć jak furia z berserkiem bo to nie ma sensu żeby typ miał impuls co 14s z odnowieniem 7s. Wchodzi nowy gracz dostaje impuls co 7s na bombę nie może bić, przeładować broni i co on sobie myśli o serwerze XDD?

Patrząc od dupy strony, co myśli sobie taki nowy gracz, kiedy wbija na serwer, wchodzi do kogoś do kampy i ginie w sekundę?

Jeśli naprawdę tak naglę Wam zaczęło zależeć, by usunąć impuls - śmiało! Mam kolejny build do godów, znacznie efektywniejszy niż obecny z impulsami. ^^

 

Ludzie, włączcie myślenie, i zastanówcie się, czy naprawdę chcecie grać na zwykłym symulatorze LPM i tak co reset. Cóż, mentalności graczy choćbym chciał to nie zmienię. Cześć.

Edytowane przez Ryolith.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • LUZak
3 godziny temu, Ryolith. napisał:

Problemem nie jest impuls, ale gracze i ich podejście do rozgrywki. W tym trybie chodzi o to, by wykazać się kreatywnością i tak jak napisał Wojtson;

Zadaniem CT jest przetrwać, nie zabić jak najwięcej zombie, a obecnie graczom zależy jedynie na tym, by wykręcić jak największe cyferki na ekranie. Ale po co? Dlaczego? By expić jeszcze szybciej? Odpowiedź wydaje się być oczywista; "żeby być mocniejszym!", lecz w jakim celu, skoro i tak nikt Cię nie będzie zabijał a rozgrywka to jedynie symulator farmy? Przez to, że każdy współpracuje ze sobą, gra staje się mało dynamiczna i monotonna, a co za tym idzie, po prostu odpychająca. Ludzie budują jedynie bazy w których najłatwiej jest im zabijać zombie. Gdy nagle pojawia się ktoś, kto zabija CT'ków, ów osoba staje się obiektem hejtów i jest mieszany z błotem (wiem z doświadczenia). Zabijesz jakiegoś internetowego napinacza, za chwile na czacie, cytuję, "ty ku#wo j#bana masz gody, już tu nie pograsz d#bilu zaj#bany, lepiej zmieniaj serwer dzbanie" po czym rage quit z serwera. I właśnie to jest problemem każdego serwera BB. Celem każdego ZM powinna być przynajmniej próba zabicia CT, a nie oddawanie fragów dla znajomych z przeciwnej drużyny. Myślę, że mimo impulsu, CT nadal ma OGROMNĄ PRZEWAGĘ nad ZM (chociażby pierścień furii który daje masę benefitów a jest stosunkowo tani), wystarczy zbudować HS'a z dobrymi przeszkodami lub po prostu długiego darka, + rzucić granat podpalający który bardzo spowalnia zombie. W dodatku, jeden czy tam dwa impulsy nigdy nie wystarczą na całą drużynę CT, ja często dostaję pomoc od klanowiczów którzy puszczają odnowienie, bym mógł jeszcze jeden impuls włączyć. I właśnie o to chodzi, współpraca (oczywiście nie między przeciwnymi drużynami) by wyeliminować przeciwników.

 

Nie da się mieć 30 sekund impulsu.

 

Patrząc od dupy strony, co myśli sobie taki nowy gracz, kiedy wbija na serwer, wchodzi do kogoś do kampy i ginie w sekundę?

Jeśli naprawdę tak naglę Wam zaczęło zależeć, by usunąć impuls - śmiało! Mam kolejny build do godów, znacznie efektywniejszy niż obecny z impulsami. ^^

 

Ludzie, włączcie myślenie, i zastanówcie się, czy naprawdę chcecie grać na zwykłym symulatorze LPM i tak co reset. Cóż, mentalności graczy choćbym chciał to nie zmienię. Cześć.

 

Są plusy i minusy odnoście impulsy na serwerze dla obu stron.

Mimo ze wyżej napisałem by go usunąć to się myliłem bo wtedy by całkowicie zm nie miało szans na zabijaniu ct.

 

Jako były opiekun serwera BB dodam coś od siebie bo temat jest bardziej poruszany wcale się nie dziwie.

Za każdym razem Albertd próbował bardziej zbalansować serwer. Miał rowniez do dyspozycji opiekunów z serwera i dalej ich ma odnoście lepszego *balansu* na serwerze. Z każdej edycji serwera coraz bardziej był i jest serwer dopracowany lecz Albertd lubi dodawać rożne szalone i jak ciekawe rzeczy na serwerze. Co skutkowało na danych edycjach  gorszego *balansu* mimo wszystko poprawiał by było lepiej dla serwera i dalej tak robi. :D

Problem w tym ze tutaj nigdy nie będzie tak zwanego *balansu* na serwerze itd. Chyba ze moce jako ct będą bardziej osłabione i jak pierek furia zniknie z serwera, wtedy to zm będzie miało większą szanse na zabijanie ct. @Albertd@KoRrNiK@Wojtson@o ja pisiont groszy@KamilloS@vitros

Wtedy rozgrywka będzie bardziej wyrównana lecz nigdy tak się nie stanie chyba ze Albertd zaskoczy nas. Przez tyle czasu zrobionych edycji przez Alberta dalej nie ma 100% balansu i jak wyrównanej gry na serwerze, bo ct dalej ma ogromna przewagę jak wspomniałeś wyżej. Jeśli chodzi o impulsy to fajna sprawa ze zm ma jakieś szanse przeciwko ct lecz dalej maja male/średnie szanse. Lecz taki impuls z odnowieniem do tego dochodzi klan z umiejętności *przedłużenie* i jak set pod gody + ku wtedy jest grubo. A co za tym idzie nowi gracze maja p##eje##ne i uciekają z serwera przez takie impulsy itd. Na dodatek są tez superbronie dla ct wiec zm ma trudniejsze zadanie by ich zabijać.

 

@Ryolith. Jeśli chodzi oto to wcale się tobie nie dziwie ze zwróciłeś na to uwagę.  (Celem każdego ZM powinna być przynajmniej próba zabicia CT, a nie oddawanie fragów dla znajomych z przeciwnej drużyny.)

Mi się wydaje ze to po części winy są klany na serwerze. Odnoście tego ze zm mało co próbuje zabijać ct bo znajomi lub klany mogę się mylić lub mam racje. Często są u nas na serwerze takie przypadki jak *wojny* miedzy klanami a wtedy co za tym idzie oczywiście gody i gorsza rozgrywka na serwerze i jak agresja miedzy graczami/klanami. Mieliśmy taki przypadek ze Albertd coś proponował żeby usunąć całkowicie *klany* by nie było tej agresji na serwerze itd. Czasami jak są *wojny* miedzy klanami to wtedy tez nowi gracze cierpieli bo rowniez oni mieli gody od klanów. Wtedy sam bylem  denerwowany ze nowi gracze dostawali gody od zwanego klanu za czasów mojego bycia opiekunem na serwerze faktycznie przesadziłem wtedy. xd

 

Edytowane przez ef bek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ef bek napisał:

 Chyba ze moce jako ct będą bardziej osłabione i jak pierek furia zniknie z serwera, wtedy to zm będzie miało większą szanse na zabijanie ct.

Według mnie moce CT są w porządku, jeśli już miałbym coś zmieniać, to faktycznie byłby to pierścień furii. Może jakieś ograniczenie levelowe? W każdym razie myślę, że mimo to zombie również ma duże szanse by zabijać i to nie tylko impulsami, lecz gracze po prostu nie chcą. Sytuacja wygląda tak, że jak nowy gracz zabije kogoś z CT, to jego również będą zabijać. Jestem przekonany, że po paru zgonach on też przestanie bić CT'ków, by oni nie zabijali jego.

 

Cytat

set pod gody + ku wtedy jest grubo

Nie wiem ile daje wymaxowanie KU na impuls czy odnowienie, jednak nie wydaje mi się by nawet na najwyższym poziomie będzie w stanie tak przyspieszyć umiejętności, by udało się użyć 2x impuls czy 2x odnowienie w ciągu rundy.

 

Cytat

Mi się wydaje ze to po części winy są klany na serwerze.

Gracze lubią przynależeć do pewnej grupy, części społeczności, klany stwarzają im taką możliwość, więc myślę, że usunięcie ich bardziej zaszkodziło by serwerowi niż pomogło. W pewnym stopniu na pewno się przyczyniają do obecnej sytuacji, jednak nie są one głównym źródłem problemu(gracze nawet z przeciwnych klanów współpracują ze sobą), a mogą być one nawet jego rozwiązaniem. Jako, że nie interesuję się pisaniem pluginów i nie wiem czy to w ogóle jest możliwe (chociaż patrząc na to jak napisany jest serwer i jakie rzeczy oferuje, pewnie jest to możliwe), myślę, że wojny klanowe, polegające na zabiciu CT drużyny przeciwnej, bardzo zachęciły by graczy do wykonywania celów i zdrowej rywalizacji. Wygrany klan byłby obdarowywany profitami. Tu też można coś ciekawego wymyślić, np. czasowe bonusy dla wszystkich członków, jakieś itemki, cokolwiek co mogłoby przyciągnąć uwagę graczy na tyle by wojny się odbywały. Co prawda, gracze mogliby by po nocach odgrywać wojny i wykorzystywać to w celach zarobkowych, dlatego można by ustawić takie ograniczenie jak są na grzybki, a klan który został przyłapany na współpracy z innym i oddaniu zwycięstwa - ukarany.

Edytowane przez Ryolith.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wystarczy zmniejszyć czas trwania żeby chociaż była jakaś szansa bo przed tym zanim ryo zaczął używać impulsu nikt praktycznie nie był w stanie mnie zgodować lub kogoś innego kto był mocno rozwinięty lub wystarczy poprostu uniemożliwić używanie odnowienia na imupls

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, CZOKOMOKO napisał:

Jak dla mnie wystarczy zmniejszyć czas trwania żeby chociaż była jakaś szansa bo przed tym zanim ryo zaczął używać impulsu nikt praktycznie nie był w stanie mnie zgodować lub kogoś innego kto był mocno rozwinięty lub wystarczy poprostu uniemożliwić używanie odnowienia na imupls

Należy też pod uwagę wziąć fakt, iż nie jestem w stanie wyeliminować impulsami CAŁEJ drużyny przeciwnej. Impuls starczy mi na maksymalnie dwie kampy w ciągu rundy, co jest rzadkością, bo zazwyczaj potrzebuję dwóch impulsów, by kogoś zabić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem usuniecie impulsu było by błędem ponieważ ten serwer stał by się za łatwy nawet już teraz nie jest ciężko  bo wchodzisz na serwer ktoś cie expi już masz 50 lvl a gracz ryo  wprowadza pewnie utrudnienie  zabija każdego gracza bez wyjątku nawet z swojego klanu  więc jestem za tym aby nic nie zmieniać w sprawie impulsu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Wojtson napisał:

Mówicie usunąć impuls bo denerwuje, potem ktoś zrobi sobie coś op i znowu będzie płacz. Może od razu usuńmy moce dla tt i niech zombi nie ma szans żeby zabić ct. Wy chyba zapominacie o co chodzi w tym trybie, wy macie zbudować taką kampe abyście przeżyli i zombie miało problem z wbiciem nawet z impulsem, a że przeważnie budujecie hsa lub darka to się nie dziwcie ze giniecie szybko od impulsa. Równie dobrze są też sposoby aby uniknąć tego impulsa.
Moim zdaniem nie ma mowy na usunięcie impulsu,a co można by zrobić to: 
1.Zmniejszyć czas trwania impulsu
2.Zrobić tak ze impulsu nie da się w ogóle odnowić nawet jak użyjesz odnowienia

Zgadzam się z  @Wojtson że całkowite  wyrzucenie  impuls to wtedy tt już było bez szans ale jest to też denerwujące rozumiem to  sam tak często ginę w ct ale ja nie gram by być tam top 1 tylko tam gram bo lubię i mnie to nie mnie to nie obchodzi że on tam użyje tego impulsu ale tez rozumiem to że denerwuje innych graczy i wystarczy zmniejszyć czas trwania jak proponował @CZOKOMOKO

 

i też jak tam @Nelik__ napisał ze Ogolnie to te odnowienie wywalic ale i wtedy by wywalić na wszystkie bony  a wtedy by był płacz że furia się nie odnawia  a ktoś ma ją np 30 sby był problem 

Edytowane przez Hox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.