Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

_impoart_vipjb.png

 

Nazwa pluginu: System VIP — Jailbreak

Wersja pluginu: 1.0.0

 

Opis pluginu:

  • Prosty VIP na serwery Jailbreak,
  • Obsługiwany przez cvary,
  • VIP posiada modele vipa, które zmieniamy przez SMA.

 

Autor: @  dredek & @  Paweł.

 

Konfiguracja:

Spoiler

Lista cvarów (należy je dopisać do amxx.cfg / jailbreak.cfg)

 

vip_player_flag "t"
// .description = "Jaką flagę gracz musi posiadać, aby otrzymać VIP'a"

vip_health_prisoner "30"
// .description = "+ ile HP (od 100) ma otrzymywać wiezien?"

vip_health_guard "60"
// .description = "+ ile HP (od 100) ma otrzymywać straznik?"

vip_jumps "1"
// .description = "Ile dodatkowych skokow ma miec VIP?""

vip_model_enable "1"
// .description = "Czy modele broni maja byc wlaczone? 1 - tak, 0 - nie"

 

 

Jeżeli chcemy zmienić skiny, należy edytować linijki od 45 do 50. Dodając nowe skiny, należy edytować również enum, który znajduję się w linijkach 19-24, oraz modyfikacja funkcji public cur_weapon(index); (linijka od 182 do 205)

 

Przykład dodania nowego skina do broni AWP

Kod przed modyfikacją:

Spoiler
enum _:VIP_MODELS
{
	V_DEAGLE,
	P_DEAGLE,
	V_M4A1,
	P_M4A1,
	V_AK47,
	P_AK47
};

static const vip_models[][] =
{
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/v_deagle_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/p_deagle_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/v_m4a1_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/p_m4a1_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/v_ak47_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/p_ak47_jb.mdl"
};

public cur_weapon(index)
{
	if(!is_user_alive(index) || !player_vip[index] || vip_cvars[VIP_MODEL_ENABLE] < 1)
		return PLUGIN_HANDLED;

	new weapon_id = read_data(2);

	if(weapon_id == CSW_DEAGLE)
	{
		entity_set_string(index, EV_SZ_viewmodel, vip_models[V_DEAGLE]);
		entity_set_string(index, EV_SZ_weaponmodel, vip_models[P_DEAGLE]);
	}

	if(weapon_id == CSW_M4A1)
	{
		entity_set_string(index, EV_SZ_viewmodel, vip_models[V_M4A1]);
		entity_set_string(index, EV_SZ_weaponmodel, vip_models[P_M4A1]);
	}

	if(weapon_id == CSW_AK47)
	{
		entity_set_string(index, EV_SZ_viewmodel, vip_models[V_AK47]);
		entity_set_string(index, EV_SZ_weaponmodel, vip_models[P_AK47]);
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

Kod po modyfikacji oraz dodaniu skinów do AWP:

Spoiler
enum _:VIP_MODELS
{
	V_DEAGLE,
	P_DEAGLE,
	V_M4A1,
	P_M4A1,
	V_AK47,
	P_AK47,
	V_AWP,
	P_AWP
};

static const vip_models[][] =
{
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/v_deagle_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/p_deagle_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/v_m4a1_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/p_m4a1_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/v_ak47_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/p_ak47_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/v_awp_jb.mdl",
	"models/jb_amxx4u/vip_svip/p_awp_jb.mdl"
};

public cur_weapon(index)
{
	if(!is_user_alive(index) || !player_vip[index] || vip_cvars[VIP_MODEL_ENABLE] < 1)
		return PLUGIN_HANDLED;

	new weapon_id = read_data(2);

	if(weapon_id == CSW_DEAGLE)
	{
		entity_set_string(index, EV_SZ_viewmodel, vip_models[V_DEAGLE]);
		entity_set_string(index, EV_SZ_weaponmodel, vip_models[P_DEAGLE]);
	}

	if(weapon_id == CSW_M4A1)
	{
		entity_set_string(index, EV_SZ_viewmodel, vip_models[V_M4A1]);
		entity_set_string(index, EV_SZ_weaponmodel, vip_models[P_M4A1]);
	}

	if(weapon_id == CSW_AK47)
	{
		entity_set_string(index, EV_SZ_viewmodel, vip_models[V_AK47]);
		entity_set_string(index, EV_SZ_weaponmodel, vip_models[P_AK47]);
	}

	if(weapon_id == CSW_AWP)
	{
		entity_set_string(index, EV_SZ_viewmodel, vip_models[V_AWP]);
		entity_set_string(index, EV_SZ_weaponmodel, vip_models[P_AWP]);
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Oczywiście, funkcje cur_weapon można lepiej napisać. Jak ktoś jest ktoś chętny, żeby ją poprawić to zapraszam do zrobienia Pull Requset'a. Niestety z naszej strony plugin nie będzie rozwijany.

 

Download:

 

Jeżeli coś nie będzie działać prawidłowo, prosiłbym, aby błąd został zgłoszony  w tym wątku, bądź stworzyć odpowiedni Issue w repo pluginu, a nie na priv.

 

Pozdrawiamy serdecznie osoby, które nie szanują pracy innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.