Skocz do zawartości

Witom, witom


FluffyTail

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, hi, hello.

Po tak dłuższym czasie (2 miesięcy) od momentu zaproszenia na forum przez dobrze znaną osobę w tutejszym gronie postanawiam się przedstawić. Mam na imię Damian i jestem zwykłym studentem trzeciego roku Gastronomii, który szuka możliwości rozwijania się w kierunku kulinarnym. Jestem typem osoby "neutralnej", która nie szuka żadnych zaczepek i negatywnych rozwiązań, a pozytywnych rozstrzygnięć dla obu stron. Moim zainteresowaniem jest Kuchnia Włoska, połączona z Kuchnią Fusion - nie podążam w stronę, tworzenia pizzy xD, a makaronów (past). Z drugiej strony jestem (aktualnie) w mniejszym stopniu fanatykiem gier LoL czy też CS 1.6 tylko dla zapełnienia wolnego czasu oraz rozrywki. Większość znajomych twarzy mnie zna z innych sieci z prowadzenia "Typera", gdyż jest trzecią rzeczą, która najbardziej mi się podoba na sieciach społecznościowych CS - prowadzenie tego jest naprawdę fajną "zabawą", bo można poznawać ludzi. Przechodząc do końca jestem tutaj tylko po to aby sobie popatrzeć i wykorzystać wolny czas, a być może niedługo zacznę sobie pogrywać na serwerze 4FUN i podzielę się z Wami moimi arcydziełami kulinarnymi, który posłuży mi się w pewnym zakresie do dalszego rozwijania się. Pozdrawiam meneli (kto wie xD) oraz inne osoby i dziękuję za zaproszenie. :pepeBYE::babysip:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Weteran

Cześć, życzę Ci miłego pobytu na sieci. ;) 

Typerka bardzo fajna sprawa. Kiedyś się tym zajmowałem i mam nadzieje, że pojawi się kiedyś tutaj. :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam menela nr. 2
Uważajcie na swoje butelki alkoholu, bo jak on się pojawi to znikną w mgnieniu oka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No siema! :D

@  TuReK!  mamy tutaj godnego rywala do miana największego pijaka sieci! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Kujawska ! . napisał(a):