Skocz do zawartości

[WeAreFree]`Sewus komenda No recoil


HypeX

Rekomendowane odpowiedzi

[WeAreFree]`Sewus
- Data i Godz:okolo 22:20
- Mapa: ________
- Link do dema: [url]http://www96.zippyshare.com/v/tw6Yzbf1/file.html[/url]
- Steam ID/ IP czitera: STEAM_1:0:381102604 83.8.130.92
- Nick czitera: [WeAreFree]`Sewus
- Rodzaj czitu: Jak dla mnie to no recoil, normalnie ak47 nie strzela w ten sposob jak u naszego bohatera demka strasznie nie naturalnie to wyglada. Oceńcie sami.
W temacie mialo byc napisane komenda cl_lw 0

Edytowane przez HypeX
bład w temacie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, gralem wiele mixow i wszyscy uwazaja ze strzelam normalnie... po drugie, dostawałem wile ub za aima, wh i no reciola... a po trzecie nawet kilka osob z serwa mowili ze czysty jestem :) a ze takie one tapy strzelam to juz nie moja wina tylko mojego skilla :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh cl_lw...

Zawsze mnie rozbawiało gdy ktoś pisał o tym całym "magicznym" cl_lw i braku rozrzutu...

A gdyby ktoś Wam powiedział że cl_lw nie zmienia totalnie nic w rozrzucie? Prawdziwym rozrzucie... Bo to że Ty widzisz jak kule lecą w jakieś miejsce wcale nie oznacza że dla serwera to kula tam jest :)
To tak w skrócie.

Sama komenda odpowiada za "client side prediction" inaczej mówiąc... Przewidywanie toru lotu pocisku względem autorytetu ( Autorytetem jest serwer ) i nie ma nic wspólnego z PRAWDZIWYM rozrzutem, gorzej iż doprowadza do desynchronizacji na lini client <> serwer, więc ogólym rozrachunkiem teoretycznie może powodować problemy z przesuwaniem hitboxów względem modelu na serwerze, co za tym idzie trudniej trafić takiego gracza.



A tutaj masz PRAWIDZYWY opis komendy... nieeee idiotyczne wymysły płaczków z neta :)

cl_lw 1 0 1 boolean netcode This is called "client-side weapon firing prediction".What this refers to is the instantaneous set of effects that occur when the fire button is pressed. These effects are all done client-side if client-side weapon firing prediction is enabled (cl_lw is 1). The effects include: starting the weapon firing animation, showing any muzzle flash, creating any ejected shells, drawing decals and bullet puffs at the impact spot on the wall of the level, starting the weapon firing sound, etc. However, the actual determination of whether the shot (for hit-scan weapons at least) hit another player is now and always has been done at the server. If this is disabled, Lag Compensation is also disabled. See cl_lc.

Edytowane przez Boziak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko słyszalem ze zmienia to rozrzut a tutaj u bohatera na demku ten rozrzut nie wygladal na naturalny, ale dzieki za sprostowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne... Używasz jakiegoś bardzo starego NonSteam

[IMG]https://sc-cdn.scaleengine.net/i/4e8f13d5afe480fd2629e6a8b5d9233d3.png[/IMG]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo jak Boziak ;) Sprawdziłabym to demko ale nie da rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, to niech sprawdzi ktos kto moze ;/ ja inna wersje sciagne next razem ;/ sory za spam :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam gdzieś starszą wersję NS i sprawdzę, ale troszkę później :D

@edit - nie sprawdzę przez skiny :D

Edytowane przez SNICKERS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snickers a jakbyś wszedł na serwer i pobrał skiny a potem odpalił to demko? Powinno zadziałać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.