Skocz do zawartości

[♻] [ODRZUCONA ⚑] Jak Ograniczyć wzajemne blokowanie kamp ?


KamilloS

Rekomendowane odpowiedzi

1. Czego dotyczy propozycja: Częstej blokady kamp znajdujących się tuż obok siebie
2. Dlaczego uważasz że jest to potrzebne: Sądzę że ten problem jest dość duży i możemy coś poradzić na to bądź dać narzędzia administracji do sprawniejszej pomocy.

Problem ten dotyka każdego z nas nieważne czy jesteśmy adminem czy też nie zawsze jest walka o miejsce. Pomysły mam 3 jednakże myślę że tylko 1 będzie najbardziej odpowiedni i pomocny.

Ale zacznijmy od początku czyli co możemy zrobić aby ludzie nie budowali obok siebie i nawzajem się blokowali a także nie bili się o miejsce ? Wprowadzić  SYSTEM Video Assistant Free (VAR)

Nie no XD taki żart 

  1.  Spróbować wprowadzić coś w regulaminie co zakazywało by robić tak blisko siebie kamp  Np na szerokość 1Zm (pomysł słaby i wątpię żeby się przyjął i był przestrzegany no ale zawsze to pomysł )
  2. Stworzyć plugin który uniemożliwiałby stawianie klocków X gracza w klocki Y gracza. Przy czym można to udoskonalić tak aby klocek był z otoczką (widoczną bądź też nie ) która byłaby wyznacznikiem minimalnej odległości klocka od klocka ( Jak wszystko ma to swoje plusy i minusy ... np - Niekiedy nie ma takich bloków aby zrobić blokadę przodu darka aby nie blokować innym kampy albo żeby klocki miały)
  3. Propozycja jest po części  zaczerpnięta z innego nieistniejącego już serwera. Dotyczy ona możliwości przenoszenia całej kampy jako jednego klocka. co może rozwiązać jeżeli jest miejsce a kampy są za blisko siebie (wiem wiem propozycje a bo to było gdzieś i to było autorskie są no . )

 

* i tu moja jeszcze mała propozycje ale na razie na dyskusje czy to jest wgl możliwe - Zm nie może skoczyć z klocków gracza X na klocki gracza Y ( albo jest zrzucany albo przenoszony na respa z taka samą ilością hp z napisem próbowałeś skrócić z kampy na kampe to jest twoje U ostrzeżenie 

 

Wygląda na to jakbym chciał zrobotyzować prace adminów.  Pamiętajmy że to też ludzie i Dziękujmy im za czas poświęcony na pomaganie nam w poprawie kamp i Nie Krzyczmy jak nie chcą bądź nie zdążą 

 

3. Link jeśli jest: Nie ma 
4. Twój nick z gry: KamilloS 

Pozdrawia was KamilloS

Edytowane przez KamilloS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.Stworzyć plugin który uniemożliwiałby stawianie klocków X gracza w klocki Y gracza.

 

Moim zdaniem spoko szczególnie że pluginu trudno nie jest zrobić/pobrać.

Jestem za dodaniem czegoś takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra co domnie:

1. szczerze? nikt nie będzie tego przestrzegać tak samo jak wspólpracy.

2. Sam myślałem czy nie dodać takiej propki ale bedzie od tego mnóstwo problemów np. nie bedzie można robić blokad np w darku bo bedzie chaczyło czy coś.

3. Myślę ze jest to spoko pomysł aczkolwiek nie widze tu minusów a same plusy

 

podsumując jestem za dodaniem 3 podpunktu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

3. Myślę ze jest to spoko pomysł aczkolwiek nie widze tu minusów a same plusy  

 

Fajnie xDDD

 

Ja myślałam żeby zrobić tak że mapa jest podzielona na kwadraty (Cuboidy z minecrafta może komuś się lepiej to skojarzy) I na początku rundy każdy gracz jest stawiany w losowym cuboidzie na jego środku i to w nim musi budować swoją bazę każdy cuboid byłby oddalony od siebie o troszke. Wjechaniem klockiem w czyjegoś cuboida = usuniecie klocka. W czasie przygotowania każdy byłby przenoszony na obszar gdzie nikt nie mógł budować tak aby  przypadkiem nie odrodzić sie w bazie lub zablokowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Albertd napisał:

 

Fajnie xDDD

 

Ja myślałam żeby zrobić tak że mapa jest podzielona na kwadraty (Cuboidy z minecrafta może komuś się lepiej to skojarzy) I na początku rundy każdy gracz jest stawiany w losowym cuboidzie na jego środku i to w nim musi budować swoją bazę każdy cuboid byłby oddalony od siebie o troszke. Wjechaniem klockiem w czyjegoś cuboida = usuniecie klocka. W czasie przygotowania każdy byłby przenoszony na obszar gdzie nikt nie mógł budować tak aby  przypadkiem nie odrodzić sie w bazie lub zablokowany.

+2. Dobry plan aczkolwiek to chyba dużo roboty z tymi cuboidami :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Albertd napisał:

 

Fajnie xDDD

 

Ja myślałam żeby zrobić tak że mapa jest podzielona na kwadraty (Cuboidy z minecrafta może komuś się lepiej to skojarzy) I na początku rundy każdy gracz jest stawiany w losowym cuboidzie na jego środku i to w nim musi budować swoją bazę każdy cuboid byłby oddalony od siebie o troszke. Wjechaniem klockiem w czyjegoś cuboida = usuniecie klocka. W czasie przygotowania każdy byłby przenoszony na obszar gdzie nikt nie mógł budować tak aby  przypadkiem nie odrodzić sie w bazie lub zablokowany.

+1 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.10.2018 o 22:54, Albertd napisał:

 

Fajnie xDDD

 

Ja myślałam żeby zrobić tak że mapa jest podzielona na kwadraty (Cuboidy z minecrafta może komuś się lepiej to skojarzy) I na początku rundy każdy gracz jest stawiany w losowym cuboidzie na jego środku i to w nim musi budować swoją bazę każdy cuboid byłby oddalony od siebie o troszke. Wjechaniem klockiem w czyjegoś cuboida = usuniecie klocka. W czasie przygotowania każdy byłby przenoszony na obszar gdzie nikt nie mógł budować tak aby  przypadkiem nie odrodzić sie w bazie lub zablokowany.

Nie żeby coś ale wątpię żeby to gracza się spodobało bo będzie lekko nie uczciwie iż jak myślę wiekoszc graczy chciało by mieć kampe przed respem :D to jest tylko moja opinia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.10.2018 o 22:54, Albertd napisał:

 

Fajnie xDDD

 

Ja myślałam żeby zrobić tak że mapa jest podzielona na kwadraty (Cuboidy z minecrafta może komuś się lepiej to skojarzy) I na początku rundy każdy gracz jest stawiany w losowym cuboidzie na jego środku i to w nim musi budować swoją bazę każdy cuboid byłby oddalony od siebie o troszke. Wjechaniem klockiem w czyjegoś cuboida = usuniecie klocka. W czasie przygotowania każdy byłby przenoszony na obszar gdzie nikt nie mógł budować tak aby  przypadkiem nie odrodzić sie w bazie lub zablokowany.

 

Musiałbyś zachować równość dla wszystkich :

  • Każdy ma mieć takie same warunki do budowania 
  • Każdy musi mieć zapewnione miejsca do zbudowania każdego rodzaju kampy (Np. Hs przy ścianie  musi być ściana )
  • Każdy powinien mieć taką samą odległość do respa ( rozwiązanie - resp do okola  )
  • I może coś jeszcze 

No chyba że jednak mniejsza o to i żeby była totalna losowość 

 

*Każdy ( Cuboid )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, KamilloS napisał:

 

Musiałbyś zachować równość dla wszystkich :

  • Każdy ma mieć takie same warunki do budowania 
  • Każdy musi mieć zapewnione miejsca do zbudowania każdego rodzaju kampy (Np. Hs przy ścianie  musi być ściana )
  • Każdy powinien mieć taką samą odległość do respa ( rozwiązanie - resp do okola  )
  • I może coś jeszcze 

No chyba że jednak mniejsza o to i żeby była totalna losowość 

 

*Każdy ( Cuboid )

 

 co do tego pomysłu było gadane z albertdem i jest nawet ciekawy zrobić cuboidy jak w mc i kto pierwszy zajmie dane miejsce :P

taki kwadracik i tylko on tam może budować :D dlamnie spoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.