HEŁM
1. Oślepienie / Jad (zombie)
Pomysł miałem taki, żeby ten bon działał automatycznie jak impuls, mam na myśli, że zaraz po uruchomieniu bona CT w okolicy straciliby widoczność na zależny +bona czas. Drugim pomysłem była by widoczna czarna plama lecąca tam, gdzie strzeli zombie. *Jedna z dwóch opcji*
2. Stalowy baniak (zombie)
Całkowita odporność na hs *razem z 100%hs* przez dany +bona czas
3. Czarna dziura (ct)
Wsysa wszystkie zombie w okolicy do danego punktu zadając nieuchronne obrażenia zależne od +bona. Gdyby bon został wprowadzony byłby typu najrzadszego. MIECZ
1. Krwawienie (ct)
Dany procent szans, na chwilowy krwotok zombie.
2. Dezorientacja (ct)
Po strzale w zombie od zależnego procenta, zostaje zdezorientowane, i przez określony czas nie może użyć żadnego bonu. Zombie jest wolniejsze.
3. Zakażenie (zombie)
Po otrzymaniu obrażeń od zombie nasze HP będzie schodziło do danego stopnia. Zatrzymuje się przy 1HP. Przez chwilowy czas mamy mniejsze obrażenia i wolniej się poruszamy. ZBROJA
1. Szczęściarz (zombie i ct)
Kilka procent więcej na podnoszenie przedmiotów z ziemi.
2. Luz (zombie)
Jesteś wyluzowany. Całkowita odporność na krwawienie, podpalenie i zamrożenie.
Zapraszam na dół = )